Deem Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Har en 42" LD450N TV. Sliter med å få sendt signal til den fra dataen, skjermkortet er AMD Radeon HD 6870. Jeg har koblet flere TVer uten problem til denne datamaskinen, men nå får jeg det ikke til. Problemet er altså at datamaskinen har registrert at TVen er koblet til, men ikke lar meg bruke den fordi den er deaktivert. Når jeg går inn på avspillingsenheter for lyd vises det ikke at noe er koblet til i hdmi porten. Jeg har prøvd å rette på dette i Catalyst og gjennom kontrollpanelet. Når jeg trykker på "Extend" eller "Duplicate" displays i kontrollpanel, og trykker på "Bruk" kommer feilmeldingen "Unable to save display settings." Har prøvd feilsøking, google har ikke vært mye til hjelp her, noen som kan gi meg et dytt i riktig retning her? Endret 11. november 2012 av Deem Lenke til kommentar
Sailfish Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg er innpå her nå for litt samme grunn som deg, min Acer 4810T med AMD Radeon HD 4330 grafikkort vil ikke sende signaler til LCD-projektoren min med HDMI. Forskjellen er at PCen din registrerer TVen (PCen min registrerer ikke projektoren) og du har fått kobla PCen din til andre enheter før med HDMI, noe jeg ikke har. Hvis du finner en løsning på problemet ditt, så vil jeg gjerne høre om det! Kanskje det kan hjelpe meg også. Selvfølgelig sier jeg ifra om jeg gjør det samme Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Har en 42" LD450N TV. Sliter med å få sendt signal til den fra dataen, skjermkortet er AMD Radeon HD 6870. Jeg har koblet flere TVer uten problem til denne datamaskinen, men nå får jeg det ikke til. Problemet er altså at datamaskinen har registrert at TVen er koblet til, men ikke lar meg bruke den fordi den er deaktivert. Når jeg går inn på avspillingsenheter for lyd vises det ikke at noe er koblet til i hdmi porten. Jeg har prøvd å rette på dette i Catalyst og gjennom kontrollpanelet. Når jeg trykker på "Extend" eller "Duplicate" displays i kontrollpanel, og trykker på "Bruk" kommer feilmeldingen "Unable to save display settings." Har prøvd feilsøking, google har ikke vært mye til hjelp her, noen som kan gi meg et dytt i riktig retning her? Det er et forsøk verdt å gå inn i sikker modus m/nettverk, sjekk så på egenskaper i enhetsbehandling om du ser dubletter på drivere/skjermadapter. Rull tilbake eller slett, så rebooter du, og da vil nyeste driver bli installert. (plug and play) ps: Sjekk først Hvis du holder musepekern over høyttalern på skrivebordet nede til høyre, så skal det komme opp: AMD HDMI output 100 prosent om det er rett innstillt. BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå