smort1 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 En arena for flere! (Også seriemesteren) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Blir gladere og gladere i fin arkitektur presentert på denne vakre måte,spesielt her med linjene og en tone/farge/ lys som skaper en spennende komp.!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Fint bilde. Takker, John EM! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Blir gladere og gladere i fin arkitektur presentert på denne vakre måte,spesielt her med linjene og en tone/farge/ lys som skaper en spennende komp.!! Takker, Tor r! Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 uff! Sikres vel seriegull der i kveld. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 uff! Sikres vel seriegull der i kveld. YESS! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Spennende foto Svein god femmer . Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg er enig med deg at det kunne vært fint å fått med mere av det dekke som du sto på, men da fikk vi vel sola rett i glaningen. Liker bildet jeg også, men savner noe kreativ etterbehandling som kunne gitt det det lille ekstra, men det er bare min subjektive bedømmelse. Gratulerer med Moldes seier, Svein Magne Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Spennende foto Svein god femmer . Takker så mye, Terje! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Jeg er enig med deg at det kunne vært fint å fått med mere av det dekke som du sto på, men da fikk vi vel sola rett i glaningen.Liker bildet jeg også, men savner noe kreativ etterbehandling som kunne gitt det det lille ekstra, men det er bare min subjektive bedømmelse.Gratulerer med Moldes seier, Svein Magne Takker så mye, Birger! Kunne nok gjort forskjellig mht. etterbehandling også ja.... Blir vel prioritert andre ting for tiden.... (totalrenovering av kjøkken f.eks.).... Lenke til kommentar
karoald Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Du har sikkert ikkje sove i natt----eit fint "lys" bilde-fine farger Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Du har sikkert ikkje sove i natt----eit fint "lys" bilde-fine farger Takker, karost! Sov ekstra godt i natt, selv om natta ble noe kort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg