Heika98 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg har en film som jeg har laget selv, og som jeg veldig gjerne skulle hatt på min iPad 2. Men jeg for ikke overført den fra pc-en til iPad-en. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få overført filmen? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Legg den til i biblioteket til iTunes og synkronisere med iPad'en? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Legg den til i biblioteket til iTunes og synkronisere med iPad'en? Selvfølgelig har jeg prøvd det. Men filmen vill ikke åpnes i iTunes. Det er liksom det som er problemet. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Ah, det skrev du ikke noe om. Det må være formatet og evt hvordan filmen er kodet som er problemet her. Hvilket format har filmen og hvordan er video og lydsporet kodet? Evt. forklar hvilket program du har laget videoen i og hvilken format den har dersom du ikke vet kodingen. Endret 11. november 2012 av mobile999 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Den er laget i win live movie maker. Den er i .wmv format. Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Går det an å eksportere direkte fra Movie Maker til mpeg4/m4v i stedet for wmv? Hvis ikke så må du konvertere med et tredjepartsprogram. Eventuelt laste ned en app på iPaden som spiller .wmv direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå