Terje Solfugl Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Svanemor med unger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Likte bilde meget godt,det lune varme i bunn her med ungene til svanemor som strekker seg mot høyden i bilde og viser kraft og styrke og spenning i bilde,dette sammen med behagelige farger og lys ble det en topp!! komp!!. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 En koselig svanefamilie og et flott bilde då Terje Med hilsen Leif som hatt en nydelig vinterdag på Andøya Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Elegant og nydelig komposisjon. "Svanesjøen" billedlig talt! Veldig bra dette Terje! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Helt super dette, men her hadde jeg jammen tatt meg tid til å fyllt ut i toppen av bildet.. det blir noe trangt.. men ellers er dette rettogslett SUPERT!! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Tusen takk Tor r, Leif og svein Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Til Fotogigen : tusen takk for kommentar..det har jeg tenkt å gjøre siden, her skulle jeg jo bare vise bildet rett fra kameraet, som var temaet for temadagen Legger ut en V2 som riktignok er vist tidligere, men som har mer luft i toppen . 1 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tror min favoritt her blir versjon 2 som tilsynelatende viser at moren holder sine beskyttende vinger over ungene. Denne versjonen har også litt mere "takhøyde" og mere plass for familien i svømmeretningen så derfor faller denne komposisjonen mere i min smak. God skarphet og flott eksponering av vannet også! Godt jobbet, Terje Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Versjon 1 ble min favoritt her. Flott vingepositur og artig med ungeflokken nederst ! Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg