Sjøbanan Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Har vedlagt bilde som viser hva som er problemet. Noen ideer? Edit: La til filen Endret 11. november 2012 av Stian2345 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Ingen ideer i det hele tatt da jeg ikke kan se noe bilde av problemet. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Gjelder dette .Net Framework? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Bekalger jeg ikke fikk til vedlegget Her er filen Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Det bildet forteller meg ikke så mye, men hvis det er snakk om .Net Framework som Ar`Kritz sier, så kan du prøve å av-installere .Net Framework og installere det på nytt. Bildet sier Curse Client og er gjennomsiktig slik at jeg ser forumet, ikke så mye annet. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Det bildet forteller meg ikke så mye, men hvis det er snakk om .Net Framework som Ar`Kritz sier, så kan du prøve å av-installere .Net Framework og installere det på nytt. Bildet sier Curse Client og er gjennomsiktig slik at jeg ser forumet, ikke så mye annet. Har misstanke om at det kan være .net .Net Framework som er problemet. Men er ikke sikker. Bilde sier ikke meg heller så mye, da jeg ikke har peiling på hva som kan forårsake dette. Men tror det skjedde etter jeg har brukt windows update. Reinstallering av .Net Framework hjelpet desverre lite Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hva med å fjerne hele curse client? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå