G-Man™ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kjøpte en Samsung BD-E5300 da min forgje spiller ikke lengre vil spille av BR filmer. Ifølge Samsung, skal denne ha støtte for Netflix, men jeg finner ikke ut av hvordan. Er det noen som har peiling på slikt? Har lastet ned siste software og alt, men ingen Netflix :S Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Spesifiser hva som er problemet: Har du ingen Netflix app? Får du ikke installert Netflix app'en? Får du ikke logget inn i Netflix app'en? evt... Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Finner ikke, og får ikke installert noen ting. Driver å leser litt rundt på diverse forum, og det virker som om samsung ikke har denne "appen" tilgjengelig i norden, selv om brukerne av samme spiller i USA får brukt den :S Merkelige greier Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Finner du noe sted å sette proxy i spilleren (sikkert under nettverksinstillinger)? Du kan sikkert også sette språk til English (US) og kanskje lokalisering evt. tidssone. Når du har funnet en proxyserver i USA så installerer du Netflix, men først må du jo klare å installer apper som absolutt skal være tilgjengelig her i landet. Endret 12. november 2012 av mobile999 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Dersom du ikke finner Netflix når du går inn i "Smart Hub" på spilleren, så må du (dobbelt-)sjekke at spilleren har internett. Deretter evt. snakke med butikken som solgte spilleren om hvorfor du ikke får Netflix på den. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Den har Youtube app, men ikke noe annet. Er ikke noe Smart Hub på den heller :S Merkelige greier altså.... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Kan ikke svare på det du egentlig spør om, men vet at spillerene kan ha forskjellig software etter hvor de selges. Beste forslag er vel å kontakte Samsung support og spørre om Netflix finnes eller kommer til din spiller. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Denne spilleren har Smart Hub. Du må først finne denne, ikonet skal jo være på "Home Screen". Har du fått koblet spilleren til internett og det fungerer? Hvis du ikke finner Smart Hub ikonet så vil jeg foreslå programvare oppdatering. Jeg mener spilleren henter denne over internett når du ber om oppgdateringen via menysystemet. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fikk du fikset det? Broren min har samme problemet på denne spilleren. Det står at denne skal støtte netflix, men det er kun 1 app som heter youtube.. Har prøvd og resette den, og alt, men finner ingenting. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 http://support.netflix.com/nb/node/4031#gsc.tab=0 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Merkelig at storbritania er støttet, men ikke resten av europa:S Forøvrig fornøyd med spilleren, men bare plagsomt med den netflix greia. Får håpe det kommer med en oppgradering med tiden Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ja, vi prøvde også med proxy, men virker ikke da heller. Det er jo tross alt en billig spiller uansett, men forstår det kan være litt kjipt. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) joda, 499 var jo en fin pris, men kjedelig når man vet andre får brukt den fullt ut Vurderer å skaffe en billig tv på Lefdal, som har innebygged Netflix istedet nå tenker jeg.... Endret 10. desember 2012 av G-Man™ Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Da er det jo billigere med en ny blu-ray spiller, men du trenger kanskje ny tv uansett? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Da er det jo billigere med en ny blu-ray spiller, men du trenger kanskje ny tv uansett? Trenger og trenger. En HD ready 42" plasma fra 2008 er vel kansje ikke all verden å skryte av lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå