Klokkheim Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hei, god dag/ettermiddag/kveld! Har sett litt på laptop, og nå har jeg kommet frem til at denne multicom pc'n virker interessant til mitt bruk. Da er det bare for meg å slenge på en SSD og et OS om jeg har deres tillatelse til det -Anbefalinger SSD? (tenker ikke mindre enn 60GB, ikke mer enn 120GB, pluss minus) -Må også tenke på om ssd'n passer inn i pc'n, noen erfaringer? Har sett på forskjellige SSD'r, bl.a -Intel SSD 330 -Crucial m4 SSD OS er vel hipp som. Win7 home premium x64 og win8 x64 er samme pris afaik. (OEM versjon iallefall) EVT sleng med en annen pc om du mener det er mer hensiktsmessig til gaming/skolebruk. (Vil hovedsaklig bare bli brukt til casual gaming frem til sommeren, da jeg skal oppgradere min stasjonære pc igjen.) Spill liste: -Borderlands 2 -Guild Wars 2 -World of Warcraft -League of Legends På forhånd takk Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Har ingen erfaring med SSD i laptop, men kan anbefale Samsing sin 830-serie ihvertfall. Har fungert ypperlig for meg :-) Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg har selv Intel SSD 520 og den er utrolig stabil. Intel er også kjent for å levere meget god kvalitet når det gjelder SSD-er. Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Du har sett på noen helt fine SSD'er der. Slenger dog inn denne Samsungen også Ytelsen på de tre er ganske så lik over linja så der er det ikke stor forskjell. Jeg ville dog anbefalt M4'en eller Samsung disken da disse er meget stabile og har færre feil enn andre produsenter. Lenke til kommentar
Klokkheim Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Tusen takk for rask tilbakemelding Ser på m4 og samsung 830, så blir nok en av de ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå