fantaorange50ore Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 har tatt opp lån av lånekassen til vanlig videregående skole fikk 13 800. Siden jeg først søkt på tirsdag får jeg etterbetalt for alle andre månedene. men lånekassen sendte brevet til skolen min på torsdag. brevet vil jeg ikke få før tidligst mandag, så da blir det sendt på tirsdag, så da tviler jeg på at lånekassen har fått det til torsdag 15 som er utbetalingsdato. Hvis de får det på fredag 16, kan jeg få lånet på fredag/mandag da? eller blir jeg nødt til å vente til 15 desember? Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 takk for raske svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Her var det så mange om og dersom at eg ville tatt ein telefon til Lånekassen og spurt. Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Førstegangsutbetalingen vil som regel komme på konto et par virkedager etter at lånekassen har mottatt gjeldsbrevet fra deg, uavhengig av hvilken dato det er. Dette har vertfall vært tilfelle hos meg de gangene jeg har mottatt stipend/lån. Men det beste er nok som nevnt over å ringe til Lånekassen. Endret 11. november 2012 av Sofewnamesleft Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 det var godt å høre! takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå