gwh Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hei, vurderer å levere inn Get-boksen jeg har i dag, og gå over til ren streaming. Tenker da Netflix, HBO og NRK. Har kommet til den erkjennelsen at 90% av det vi i familien ser på er noe skjit, og at den bare står på for å stå på. Når unga har sett alt som er på barnekanalene og vil se det som går på repriser som de har sett 4 ganger før, er det på tide å revurdere kopekassas betydning i hjemmet. Det som jeg antagligvis vil savne er Discovery og Mythbusters, samt at kona kanskje vil savne Privat praksis og tror det er den som heter Brothers and SIsters. Har vpn løsning hjemme som har gjort at jeg tidligere har vært koblet opp mot amerikansk Netflix og sett F1 løp på BBC UK's Iplayer. F1 løp er litt prioritert, og det samme er NBA kamper, hvor jeg har to sønner som spiller basket. Hva har man da igjen av muligheter for streaming av programmer fra Discovery, samt se F1 og NBA? Frankse nyhetersstrømmer hadde også vært kjekt å ha, men ser ikke ut for at det er andr muligheter enn vpn løsninger inn mot landet, eller er det noen som har andre løsninger. Vi har android nettbrett, så apper som er tilgjengelig for slike ting hadde også vært fint. Finnes det streamingtjenester som tilbyr gode løsninger for oss her i NOrge med eller uten VPN tilkoblinger til andre land? Målet med dette er å øke kvaliteten på det vi ser, og heller da tilbringe litt mere tid med hverandre og gjøre mere ting sammen på kvelden istedenfor å automatisk slå på tv'en fra vi står opp og kommer hjem fra skole/jobb. Ny tv skal mest sannsynlig anskaffes som julegave til oss, og vurderer da også sterkt å få den plombert slik at vi da slipper NRK avgiften. Noen som vet om Elkjøp/Expert/Lefdal er behjelpelig med dette? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Simen nevner i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1465772 At du ikke trenger plumbere TVen for å slippe avgiften. Les igjennom så kommer det frem. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Går ikke Mythbusters, Privat Praksis og Brothers and SIsters på netflix? Sendes ikke også andre populære programmer fra Discovery på netflix? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Noe Mythbusters, men ikke det nyeste. De to andr efinner jeg ikke i det hele tatt. Må vel eventuelt supplementere litt med piratbukta. I morgen leveres getboksen tilbake, blir litt rart dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå