sirius Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Laptopen starter utrolig tregt. Når den slås på skjer det ingen ting på ca.10 min. Vifta går fort, skjermen viser ingen ting. Så starter den og virker normalt. Noen som har et forslag ? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Last ned CCleaner og ta en scan. Velg også prosesser og programmer som ikke skal starte når du starter pcen. Lenke til kommentar
Skråstrek Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kan også være lurt å prøve ut Advanced SystemCare (iobit.com), for å se om den finner noe humbug. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Takker for tipsene. Jeg har ryddet opp og sjekket for virus. Det virker som tiden før den begynner å lese fra HD er unormalt lang. Kan det være noe i bios ? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Kommer startskjermen/bios opp som vanlig? Og når dette blir borte så tar det ca 10 minutter før windows logoen kommer opp? Isåfall kan det jo være harddisken som har problemer, jeg ville vurdert å fått kjørt en diagnose på den. Ultimate Boot CD inneholder diagnoseprogrammer til dem fleste harddisk merker, + en del andre nyttige programmer http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
sirius Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Takk for tipset. Startskjermen/bios kommer ikke opp før etter lang tid. Når den kommer opp skjer oppstarten normalt. Lenke til kommentar
muff1234 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 la vær å slå den på. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ddt var det samme på en skolepc. Den kom ikke på etter 50 min engang Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ok, da kan det jo nesten virke som om det er noe feil med hovedkortet f.eks.. Hadde den hengt i bios eller ved oppstart, så kunne det som sagt tyda på harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå