Gå til innhold

Kamptråd: Man City vs Tottenham (PL 11/11-12)

JokerN_

Anbefalte innlegg

Taktikken hans funket i 85 minutter med et skadeskutt lag mot fjorårets mestere, ser ikke helt hvordan han da kan kalles hjernedød.

Fungerte og fungerte snurris. Dere har nærmest blitt kjørt over etter at dere scorte. Mulig det var planen, men jeg kjenner igjen Villas Boas fra tiden i Chelsea hvor han hadde ingen plan B og plan A ikke funket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begrunnelsen.

Jeg lar en kompis av meg på facebook som er spurs supporter svare for meg:

antifotball av ein aen verden..ikkje snakk om å prøva finna..walker ut - dawson inn, adebayor ut (superkamp) - defoe inn, lennon ut - naughton inn..e ikkje dette tottenham ska ver kjent med

Lenke til kommentar

Lol? Jeg har vel like lov å si min egen mening som alle andre her?

Første kommentaren din i tråden kommer like før kampslutt, og den består av følgende:

"For et latterlig lag spurs er. Får ingen sympati fra min side."

Intensjonene dine virka for meg å være å lage kvalme. Men hey, om du mener det ikke er det, så skal jeg gå for det.

Edit: Forøvrig så er jeg enig med spurskompisen din. Antifotball til de grader.

Trenger sårt noen med autoritet på midten. Og vi trenger flere spisser. Slik at vi kan spille med 2 fremme til tider.

Defoe blir for liten i disse kampene.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Fungerte og fungerte snurris. Dere har nærmest blitt kjørt over etter at dere scorte. Mulig det var planen, men jeg kjenner igjen Villas Boas fra tiden i Chelsea hvor han hadde ingen plan B og plan A ikke funket.

Jo nå skal du høre:

AVB har baller til å ta ut hatrick-helten fra Maribor kampen tidligere i uka for å benytte en langt bedre targetman-spiss, og som klarer å holde på ballen slik at laget klarer å forflytte seg oppover banen.

Noen vil kritisere bruken av Dempsey og dette spørsmålstegn med hvorfor Defoe ikke kan ta hans plass, men Defoe er langt svakere enn Dempsey og forsvaret til City er svær.

Å tro at vi skal komme til Etihad og overkjøre Man City uten midtbane-esset Dembele, og når vi nesten tvinges til å bruke en dårlig Gallas er naivt.

AVB gjorde gode bytter etter hvordan kampen utviklet seg (Plan A feilet, dermed benytter de seg av Plan B, nemlig 5-4-1), og det var kun med reduseringen at vi måtte legge oss lavere, hadde vi holdt unna presset og sluppet reduseringen til ca 75 min kunne lufta gått ut av ballongen.

Vi tør å presse og prøve å stresse, men med en startellever som er langt unna City sin er ikke kampbildet eller resultatet overraskende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Første kommentaren din i tråden kommer like før kampslutt, og den består av følgende:

"For et latterlig lag spurs er. Får ingen sympati fra min side."

Intensjonene dine virka for meg å være å lage kvalme. Men hey, om du mener det ikke er det, så skal jeg gå for det.

Jeg forstår at det kan virke sånn, men nei det var ikke intensjonen min å "trolle". Det var heller for å lufte frustrasjon. Ang min sympati så lå det i luften når spurs kom på daffe kontringer og slapp city til sjanser. Her er jeg faktisk veldig enig med emils om at avb er taktisk på villspor! Jeg stusset på det når han ble ansatt, og jeg tviler på han sitter i sjefsstolen på whl særlig lenge.

Lenke til kommentar

Jeg lar en kompis av meg på facebook som er spurs supporter svare for meg:

antifotball av ein aen verden..ikkje snakk om å prøva finna..walker ut - dawson inn, adebayor ut (superkamp) - defoe inn, lennon ut - naughton inn..e ikkje dette tottenham ska ver kjent med

Du kan hilse kompisen din å si at vi sto høyt og prøvde å stresse City helt til reduseringen kom, å fortsette å stå høyt med vitale spillere skadet når reduseringen kommer er idioti.

Bare fordi vi legger om til 5-4-1 med max 15min å spille, gjør det oss ikke til Stoke-lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...