Snurreleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 "Ja" Poenget er vel at det er Adebayor som fortjener kort. Er vel ingen av Spurs-supporterne som har sagt annet heller, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Balotelli er ikke med i kamptroppen. Det er jeg fullt klar over. Bare sier det hadde vært morro med en hissig Balotelli på banen, nå som det er så amper stemning i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg vet du ikke sa det, jeg spurte om det var det du mente. Jeg ville heller kjeftet på Ade for filming enn å "juble" over payback. Guess we're different. Faen som City-spillerne griner til dommeren. Juble? Kritiserer spurs-spillere når de filmer i de andre kamptråder etc jeg er med i. Nå konstanterte jeg bare. Var helt nøytral i den setningen "Juble"? Å konstatere at jorden er rund er å hylle jordens fasong og bane? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Faen som City-spillerne griner til dommeren. Kan jo skjønne at de blir frustrert når de kunne ha fått 2 straffer og får ett ufortjent gult kort, samt litt annet småtteri. Og det henger sikkert igjen litt fra tidligere kamper, hvor de ikke har hatt dommerne helt med seg. Men lønner seg jo sjeldent å kjefte på dommern da, så får håpe de roer seg litt i pausa. Endret 11. november 2012 av Sending! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 De skulle hatt en straffe, men hva hjelper det å sutre over klare frispark til Tottenham? Bortsett fra Zabaleta/Ade-situasjonen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Hjelper ikke stort å sutre over frisparkene til Tottenham nei, men det blir vel fort sånn når man først har begynt å få ett dårlig øye til dommern i den kampen. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Personlig ville jeg tatt hevn med taklinger. Det er vel opp til hver enkelt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Siggy inn for Dempsey. Pls Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Linjedommerne er iallefall gode. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Ikke noe feil-dømming fra linjedommerne enda nei. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Silketouch KUNt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Siggy inn for Dempsey. Pls Dempsey er sterkere dog, trenger styrke mot dette presset selv om jeg foretrekker Sigurdsson. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Haha. For en sjanse for Kun Aguero der. Latterlig. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Ikke akkurat årets mottak fra Aguero nei Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Gallas tabber seg ut igjen, huff. Heldig at Aguero tabber seg ut. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Så ikke ut som offside på Tevez der men? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Offside igjen, å så sinna tevez ble Fikk ikke med meg reprisen, så skal ikke si enten eller Endret 11. november 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Knallbra linjedommer! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Det var en annen city spiller i offside, som ikke var med i spillet. Men Tevez var rimelig på linja, så greit nok å blåse der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Så ikke ut som offside på Tevez der men? Sleit med å se den selv. Før dette trodde jeg vi hadde Collina på sidelinja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå