Spenzer Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hei Er det noen her som vet hvordan man kan legge til en egendefinert sti i trestukturen i explorer. DropBox har dette, jeg har søkt rundt omkring på nettet, men finner ingenting om dete. Noen som har kjennskap til dette? Finner ikke ut hvor "Favorites" mappen ligger heller, har sjekket alt av Windows Environment variabler, og eneste jeg kunne tenke meg det kunne være var C:\Users\%UserName%\Favorites, men dette er jo for IE favoritter. Har heller aldri sett noen andre gjøre dette enn DropBox så mulig det egentlig ikke er meningen at en skal kunne gjøre det der så enkelt. Her ser dere hva jeg tenker på: Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hei Er det noen her som vet hvordan man kan legge til en egendefinert sti i trestukturen i explorer. DropBox har dette, jeg har søkt rundt omkring på nettet, men finner ingenting om dete. Noen som har kjennskap til dette? Finner ikke ut hvor "Favorites" mappen ligger heller, har sjekket alt av Windows Environment variabler, og eneste jeg kunne tenke meg det kunne være var C:\Users\%UserName%\Favorites, men dette er jo for IE favoritter. Den ligger i C:\Users\%UserName%\Links. Bare legg til en lenke der, og den dukker med en gang opp i Explorer. Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Den ligger i C:\Users\%UserName%\Links. Bare legg til en lenke der, og den dukker med en gang opp i Explorer. Så simpelt, og fremdeles så vanskelig å finne ut av! Tusen takk nok en gang Geir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå