Karolinexx Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hei og god morgen/natt! Lurte på om noen her har tatt falske mandler her? (adenoider) Skal gjøre det snart og gruer meg fælt til narkose og tiden etterpå. Har hørt det ikke er så ille som å ta mandlene.. Takk for erfaringer og svar på fohånd! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Narkose syntes jeg var deilig! Sove skikkelig, uten å føle noe som helst. Helt topp!!! Hadde gjerne tatt det hver kveld :-) Når du våkner opp er du normalt tørr i munnen, og pga at svelget ikke fungerer 100% så får du ikke drikke. Selv om du vil bøtte ned litervis av vann, så får du kun en qtips å fukte munnen med. Du får jo sår hals av inngrepet, men går over. Lenke til kommentar
Karolinexx Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Narkose syntes jeg var deilig! Sove skikkelig, uten å føle noe som helst. Helt topp!!! Hadde gjerne tatt det hver kveld :-) Når du våkner opp er du normalt tørr i munnen, og pga at svelget ikke fungerer 100% så får du ikke drikke. Selv om du vil bøtte ned litervis av vann, så får du kun en qtips å fukte munnen med. Du får jo sår hals av inngrepet, men går over. Takk for svar! :-D Vet du foressten noe om når man kan innta alkohol igjen? Ville så gjerne deltatt på en fest to dager etter operasjonen, går det greit ettersom inngrepet er så lite? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Fikk ikke noen begrensninger så vidt jeg vet, men halsen er jo sår så om det er smart å helle alkohol i såret er en annen sak. Smertedempende medisiner kan også miste virkningen. Hør med legen. Hadde selv vondt i to dager mener jeg, så begynte det å bli bedre. Hadde skippet festen selv, også fordi jeg ikke var gira på å prate i perioden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå