Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei, Har en Suzuki RMX 2004 modell som har gått oppimot 8400Km. nå i det siste har den blitt utrulig treigstarta, allt gjekk gradvis fint før eg skifta tennplugghetta: der eg berre var irritert over at den tennte 50% av gangane eg skulle kicke. også når eg fekk ny tennplugghette, så måtte eg kjøpe meg ny tennplugg: som eg då kjøpte br9es, den som stod på før var br8es, noke som eg har ein teori på at e feilen, men først gikk den fint og starta utrulig lett, så har den berre blitt meir og meir treigstarta.

Også skifta eg skiltopphenget pga det gamle såg styggt ut og skiltlyset funka ikkje, då var den heilt sur så eg måtte trillstarte den sikkert 200++ meter for å få start, lang bakke. så begynnte den å slite med å komme på turtall med choke på (veit ikkje om det skal være sånn eller ka) men før gjekk den på turtall som om choken ikkje var på.

Opsettet som er på sykkelen foreløpig er: Athena 70cc, org forgasser med ukjent dyse, og MK2 effektanlegg. kjøpte den sånn. og med ein gang eg fekk den så starta den fint og klarte 90 på flata og 100 på ein god dag. har også på eit lanna powerfilter som e svært. kjøpte mopeden når den hadde gått 6100km, og har ikkje skifta motorolje eller girolje, usikker på om han som eigde den før har gjort det sjølv, så lurer på om det kan ha noke å seie sia den har mista litt toppfart og aks. Biltema tennplugg :)

Har også vurdert å skifte sylinder til ein Barikit Stage 6, og 24mm forgasser, men er usikker på om eg må skifte veiva :)

Takker for alle svar, trenger mopeden til skulebruk osv til våren hvertfall! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Her må du jo starte ett sted og jobbe deg gjennom systemet. Skru ut pluggen, sett den i hetta, hvil pluggens gjenger mot motorblokka og se om det knistrer i pluggen når du forsøker å starte. Gnistrer det, fungerer vel coil, startmotor osv. Se samtidig etter feil på pluggen. Er den våt? brent? svimerker?

Er batteriet gammelt? Skader neppe å ta det ut, rengjøre det, etterfylle med destillert vann, lade det opp og sjekke kapasiteten.

Drivstoff, er det rent i tanken, kan filtre har gått tett (om det er filter). Kan noen ha sabotert med sukker i tanken osv? Når den starter, går den gjevnt også på tomgang? Lader den nok? Har du målt spenningen på batteriet når den går?

Lenke til kommentar
  medlem-82119 skrev (På 11.11.2012 den 2.40):

Her må du jo starte ett sted og jobbe deg gjennom systemet. Skru ut pluggen, sett den i hetta, hvil pluggens gjenger mot motorblokka og se om det knistrer i pluggen når du forsøker å starte. Gnistrer det, fungerer vel coil, startmotor osv. Se samtidig etter feil på pluggen. Er den våt? brent? svimerker?

Er batteriet gammelt? Skader neppe å ta det ut, rengjøre det, etterfylle med destillert vann, lade det opp og sjekke kapasiteten.

Drivstoff, er det rent i tanken, kan filtre har gått tett (om det er filter). Kan noen ha sabotert med sukker i tanken osv? Når den starter, går den gjevnt også på tomgang? Lader den nok? Har du målt spenningen på batteriet når den går?

Den har bensin, pluggen gnistrer, og den har ikkje batteri. trur egentlig det berre e pluggen som er for kald :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...