oddboy Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hva kommer det av at Skype ikke fungerer på min maskin ? Hvilke innstillinger har andre? Proxyinstillinger, brannmur osv ? Inloggingsvindu vises men uten innholdog jeg kan ikke logge inn. Har slettet og reinnstalert uten at det har hjulpet. Hva er galt ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 http://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCYQFjAB&url=http%3A%2F%2Fseniornett.no%2Fcontent%2Fdownload%2F38495%2F371696%2Ffile%2FFunksjoner%2520og%2520Innstillinger%2520i%2520Skype.pdf&ei=AxafUM_LBO_44QTrlYDwCQ&usg=AFQjCNHjDe8xzatySDqNVw7O6Rz1blXlhw Lenke til kommentar
oddboy Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Denne Google siden er sikkert bra men denne fikk jeg ikke til å bruke. Min versjon på av Skype på Vista Basic er denne : 6.0.0.126. Det jeg får opp når jeg klikker Skype logoen er en bilde ramme uten innhold. Jeg kan klikke log in, men siden skjer det ikke noe. Noen snakker om en Beta versjon 3.2 men er dette bare en Office utgave ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Det er en link til en pdf fil du må ha en pdf leser for å åpne. Funker fint hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
oddboy Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Litt misforståelse ute å går her. Pdf leser har jeg og jeg får all info fra siden du linker til. Linken du gir meg er ok. Jeg kan slette Skype på maskinen. Legge inn på nytt ( og på nytt) ingen forskjell. Selv om det er nyeste versjon jeg laster ned. Får ingen feilmeldinger. Har hørt om mange som har problemer med Vista og Skype. Også at mange (som meg ) har hatt Skype lenge uten problemer og så plutselig går det ikke an å logge inn lenger. Men ikke søren om man finner en måte å fikse dette på. Vet ikke om det er Virusprogrammet, Proxyinnstillinger eller om det er noe annet. Jeg får den grønne logoen nede til høyre på skjermen. Jeg klikker der for å logge inn. En Skyperamme kommer opp på skjermen men uten innhold. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Så problemet er kompabiliteten mellom vista og skype. Denne guiden har hjulpet for enkelte: If the Skype icon is displayed in the system tray at the bottom right of the screen, right-click it and select Quit. Click Start, type "run" and press Enter. (On Windows XP: Click Start and then Run.) Type "%appdata%\skype" and click OK. Locate and delete the file shared.xml. The file may be displayed as sharedif file extensions are not displayed by default on your computer. If you cannot find this file:Click Start, type "run"and press Enter. (On Windows XP: Click Start and then Run.) Type "control folders" and click OK. In the View tab, ensure that Show hidden files and folders is enabled. Repeat the instructions from the beginning. [*]Restart Skype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå