MariusJS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Som tittelen sier, har jeg fått meg en ny viftestyring, da den gamle ga seg, jeg kjøpte fractal design adjust 108, og nå lager corsair viftene (SP 120, AF 120 og AF 140) som er tilkoblet en "klikkelyd" de andre vifte (noctua) har ikke denne lyden Endret 11. november 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kanskje det er noen ledninger som ligger inntill vifta. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Kanskje det er noen ledninger som ligger inntill vifta. Nei, har sjekket det, men når jeg bruker en finger til å stoppe vifta, fortsetter lyden -.- Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hadde samme feil med en NZXT Sentry 2. NZXT har selv anerkjent feilen og sa de jobbet med saken, for 3 år sia. Ikke hørt noe fra de siden. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Hmmm... Tror jeg får "teste" kundeservicen hos supersmart.no da , uansett takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå