Tor r Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Pøsregn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Et bilde som det oser styrke av og jeg liker det tette utsnittet og regnvannet som ubønnhørlig skyller ned. Jeg kan jo tipse deg om neste gang du ser gjennom søkeren og planlegger et motiv, at du ser i kantene at det ikke er noe som forstyrrer - slik som den rund lille metalldingsen oppe i venstre hjørnet. Enten kunne du tatt med mere av den eller så kunne du senket eller zoomet slik at den ikke blir som et "rusk i øyet" Dette er nok et bilde som også kunne vært i sort/hvitt og med økte kontraster Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Bra temabilde;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Et bilde som det oser styrke av og jeg liker det tette utsnittet og regnvannet som ubønnhørlig skyller ned. Jeg kan jo tipse deg om neste gang du ser gjennom søkeren og planlegger et motiv, at du ser i kantene at det ikke er noe som forstyrrer - slik som den rund lille metalldingsen oppe i venstre hjørnet. Enten kunne du tatt med mere av den eller så kunne du senket eller zoomet slik at den ikke blir som et "rusk i øyet" Dette er nok et bilde som også kunne vært i sort/hvitt og med økte kontraster Takk for utfullende og konstruktiv tilbakemelding. Bra temabilde;) Takk :) Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Ikke bare meg som har vært ute i regnet og fotografert ser jeg Meget flott bilde med en god dybde. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Ikke bare meg som har vært ute i regnet og fotografert ser jeg Meget flott bilde med en god dybde. Takk for tilbakemelding må ut i regnet og synest litt regn og variert vær gir mange muligheter i bilder Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Mye driv og energi i bildet! Et bilde som skiller seg ut, positvt. Liker det veldig godt! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Mye driv og energi i bildet! Et bilde som skiller seg ut, positvt. Liker det veldig godt! Takk for ilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg