Mystikus Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 HØST-palett med Heilhornet i bakgrunn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Helt topp bilde, en glir godt inn i bilde mot fjellet fra nesten og kjenne lukten av furu til fjellet der oppe,lyset i bilde er behageligt og lager en fin stemning,hadde nok selv likt himmel noe mørkere blå/blå tone, bilde med med en meget god forklaring,spesielt godt likte eg digitalt mørkerom som på en god måtte forklarer hva verktøy vi sitter med. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Helt topp bilde, en glir godt inn i bilde mot fjellet fra nesten og kjenne lukten av furu til fjellet der oppe,lyset i bilde er behageligt og lager en fin stemning,hadde nok selv likt himmel noe mørkere blå/blå tone, bilde med med en meget god forklaring,spesielt godt likte eg digitalt mørkerom som på en god måtte forklarer hva verktøy vi sitter med. Takk for den konstruktive og hyggelige tilbakemeldingen, Tor ! Angående himmelen så har jeg allerede mørknet den noe, men kanskje kunne jeg tatt i litt mere Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kæmpeflott Landskapsbilde HØST-palett hr Mulvik og beste hilsen fra hr Olsson Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Lekkert;) Takk for det, Jan Erik Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Kæmpeflott Landskapsbilde HØST-palett hr Mulvik og beste hilsen fra hr Olsson Takk for det, Leif Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Veldig annerledes med så tett og nær forgrunn, men fjelltoppen er prikken som gjør komposisjonen perfekt her. Imponerende Birger Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Takk for utfyllende og hyggelig tilbakemelding, Terje ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg