shr00ms Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 I enkelte jobb annonser så stor f. eks Utdanning: Gjerne bachelor grad eller IKT-Driftsfag. Det jeg da lurer på er om arbeidsgiver ser forskjell på IKT-driftsfag og IKT-servicefag, fordi enkelte sier at det er det samme og andre sier at det ikke er det samme. Så hadde vært godt med et svar... Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 jeg ville tro Driftsfag går mer på server drift, mens servicefag går mer på kunde-håntering. Lenke til kommentar
shr00ms Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 jeg ville tro Driftsfag går mer på server drift, mens servicefag går mer på kunde-håntering. Jeg går ikt-servicefag nå og det både server og nettverk, så det er derfor jeg lurer på om arbeidsgiver ser noe forskjell jeg ville tro Driftsfag går mer på server drift, mens servicefag går mer på kunde-håntering. Jeg går ikt-servicefag nå og det både server og nettverk, så det er derfor jeg lurer på om arbeidsgiver ser noe forskjell Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 helt enkelt opp til 2008 så het det ikt driftsfag, fra og med 2008 så endret det navn til ikt servicefag Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 helt enkelt opp til 2008 så het det ikt driftsfag, fra og med 2008 så endret det navn til ikt servicefag Ja, også er det greit å nevne utrolig relevant fakta, som for eksempel at noen fag ble byttet ut. De nye som kom inn var blant annet virksomhetsstøtte og brukerstøtte. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det er oppgavene du har gjort som lærling som vil telle. Jeg har fagprøve neste uke og jeg har jobbet mye mot kunder med Exchange/Office/VPN/ ++. Min kollega som også er lærling på samme sted, jobber mye mer mot vmware og serverdrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå