Nils Christian Skjauff Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nøtteskrike. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Denne har jeg lagt til i fuglesamlingen min Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Et meget fint bilde av denne kloke fuglen og som du har eksponert meget bra. Et tett utsnitt som passer bra i og med at fugen vender hodet bakover. Er litt usikker på det som henger under fuglen, om ikke det kunne vært like greit å fjerne det. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Flott bilde av nøtteskrika. Fin positur og fin dybdeskarphet. Enig med deg, dette er en fargerik og pen fugl. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Tusen takk for de konstruktive kommentarene! Birger, ja, ser du har et poeng der ja, kunne kanskje ha klonet bort det feltet. Beste hilsen Nils Christian Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Et flott nøttskrike bilde Nils Christian og beste hilsen fra Leif Sigvard Idag en kæmpeflott vinterdag på Andøya og hos deg? Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Et flott nøttskrike bilde Nils Christian og beste hilsen fra Leif Sigvard Idag en kæmpeflott vinterdag på Andøya og hos deg? Tusen takk for dio kommentar Leif Sigvard! Joda, bra vær denne søndagen ! ( tar meg nok en tur til Andøya sommer 2013 ! ) Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg