Jofred Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Tittelen sier det meste - Jeg synes det er ødeleggende med 5/6 "Gamers Paradise - X mot Y" for "Dette diskuteres nå" biten på fremsiden. Kunne ikke disse bli postet "usynlig" for resten av oss? 3 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Stiller meg bak denne. Det blir fryktelig mange "like" tråder. Jeg savner et inverst filter til "vis nytt innhold", hvor vi kan eksludere forum man ikke bryr seg om. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=568988&st=1540 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Tittelen sier det meste - Jeg synes det er ødeleggende med 5/6 "Gamers Paradise - X mot Y" for "Dette diskuteres nå" biten på fremsiden. Kunne ikke disse bli postet "usynlig" for resten av oss? Jeg har lagt inn slik at disse blir ignorert fra json live-feeden nå 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå