Gå til innhold

Råd til bygging av PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for hjelpen! :)

Vet noen her hvordan Dustin sender pakker når jeg kjøper ett helt pc oppsett som dette? Pakker de alt sammen inn i en pakke (kabinettet og alt det andre) og sender det som en, eller er kabinettet i en og så flere separate små pakker for det andre?

Ser at hvis pakken er over 20kg eller så stor at de leverer på pall, så må jeg betale 799;. Mitt kabinett er snart 13kg, og så vet jeg ikke hva alt det andre veier, men jeg regner med at psu'en også veier litt?

Har noen her kjøpt komplette pc oppsett fra dustin og hva måtte du betale i frakt?

Lenke til kommentar

Har noen peiling på hvorfor dustin plutselig fjerner produkter og merker dem med "Dette produktet er utgått og kan ikke bestilles"?

Dette har skjedd to ganger med meg de siste dagene. Først med et Gigabyte Hovedkort jeg hadde lagt til i favoritter. Men en eller knappe to dager senere var det igjen tilgjengelig på siden.

Så skjedde det igjen i går ettermiddag, denne gangen med det hovedkortet jeg tenkte å kjøpe, MSI Z77A-G43 Z77 S-1155 ATX IVY. Det var også merket med "nyhet" så jeg går ut i fra at det var nytt på siden? Det så også ut som det var mange igjen av det på lageret, før de fjernet det og merket det med "Dette produktet er utgått og kan ikke bestilles", fordi lagerstatusen var ikke endret en time får jeg oppdaget at det var fjernet.

Det er mulig de kommer til å legge det inn igjen som de gjorde med gigabyte kortet, men enn så lenge må jeg vente med hele bestillingen min, siden jeg vil ha alt sent samtidig, noe som er veldig kjedelig. :(

Har noen av dere opplevde dette før?

Lenke til kommentar

Hadde det da ikke stått "utsolgt" og ikke "Dette produktet er utgått og kan ikke bestilles"?

"utgått og kan ikke bestilles" virker for meg som produktet var gammelt og produseres ikke mer, men siden det var merket med nyhet (nytt produkt?) for en dag siden, så får jeg ikke det til å stemme heller. :(

Lenke til kommentar

Som sagt er hovedkortet jeg hadde sett meg ut ikke lengre i nettbutikken til dustin og jeg har ingen anelse om eller når de kommer til å ta det inn igjen. Så det hadde vært fint med alternativer.

Dette har jeg sett meg ut, men det er ikke lengre tilgjengelig:

MSI Z77A-G43 Z77 S-1155 ATX IVY

Og dette som alternativ:

ASUS P8Z77-V LX Z77 S-1155 ATX IVY

Skal jeg vente og se om de tar inn MSI kortet igjen, eller skal jeg gå for ASUS sitt (er dette et bedre kort osv.)? Eller har dere forslag til andre lignende kort som er like gode, eller bedre til omtrent samme pris?

Ellers ser listen min slik ut:

Kabinett

CPU

RAM

HDD

SSD

PSU

DVD brenner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...