JonnyHZ Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ordet "ubekreftet" når det gjelder levering, klinger dårlig når man er ivrig på å få noe nytt. Lagerstatusen/ankomst til lager til fotovideo.no hopper opp og ned som en jo-jo og vurderer derfor å slette bestillingen. Kunne likevel tenkt meg en 18-105mm i stedet for 18-55mm og da spiller det ingen rolle hvor man kjøper da prisen er noenlunde lik. Ser ut til at D5100 er på vei ut for godt så det begynner å haste. Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Fikk mitt nye D5100 fra FotoVideo igår, selv om lagerstatus da jeg bestilte viste den 13. For en gangs skyld er det klar nattehimmel, så nå er det tid for å gratulere meg selv med min første DSLR og løpe ut og teste tingen. Orion ser flott ut i natt 1 Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Gratulerer med nytt kamera . Lenke til kommentar
stevelyd Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvordan låser man AE-L mens man filmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå