The Jackal Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hvordan finner jeg ut hvilken versjon hovedkortet mitt er?? Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Det skal stå med hvit skrift et sted på kortet. Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Er det biosversjonen du ser etter, står det nederst i venstre hjørnet under oppstart av maskina. Eller i systeminformasjon under tillbehør/asseccories i startmenyen. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Står under på isa porten så enten må du ta ut hovedkortet eller så kan du være heldig å se det om din kasse er ulik min. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Dette hører hjemme under hk og cpu, flyttes.. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Abit pleier vel så sette et klistermerke på nederste PCI/ISA slot (lengst vekk fra CPU). Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 Klistremerke som Dollar foreslår. Faktisk v.1.0 jeg har. Stabilt som bare det, og det med WinXP. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå