chil Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Alså det jeg trenger en nytt HK, og Cpu og ei vifte. mine 2x512mb Twinmos 3200 ram kan jeg jo bruke kan jeg ikke? takk for svar Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Alså det jeg trenger en nytt HK, og Cpu og ei vifte. mine 2x512mb Twinmos 3200 ram kan jeg jo bruke kan jeg ikke? takk for svar ja, du kan bruke rammen, så lenge du ikke kjøper et HK som kjører RDram Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ville satset på et Asus P4P800 hovedkort og en P4 2,4-800 cpu, kjøler følger med så det trenger du ikke. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hovedkort ja, spørs jo kva du trenger, men velg eit hovedkort med i875 eller i865 chipsett i allefall. Sjekk på komplett ( dei har bra info om kvart kort ) og sjekk kva du trenger / vil ha. Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Hovedkort ja, spørs jo kva du trenger, men velg eit hovedkort med i875 eller i865 chipsett i allefall. Sjekk på komplett ( dei har bra info om kvart kort ) og sjekk kva du trenger / vil ha. jeg vet kan lite om intel og dere chipsett jeg vil ha god ytelse og kunne overklokke. alså den 2,4ghz burde runde 3ghz... hva er egentlig forskjell på feks i875 ig i865? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 hvis du forter deg så er abit is7-e på tilbud hos komplett.no i865 skulle greit klare å få 2.4ghz din til 3.0 ghz, om cpu og ram klarer det. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Liten forskjell på dei no. Det var 3 ting som var forskjell CNR ? (feilstava sikkert, men Onboard Gigabit nettverkskort med datalinje rett til sørbrua. PAT, dette er no også aktivert på i865 også var det støtte for prescott prosessorer, men det ser også ut til og gå i vasken vis eg tolker rett dei siste nyheitsmeldingene om prescott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå