gadus Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei. Jeg har en nettside som selger diverse kiteutstyr og vannsportsartikler. Problemet er å få lagt denne siden ut på f.eks Kvasir slik at folk faktisk finner meg :-? Jeg har lagt inn tittel, keywords, og metatags (eller hva det nå heter). På keywords har jeg lagt inn ca 60 ord, så noe skulle det vel være mulig å finne. Jeg er ikke interessert i å kjøpe noen firmaregistrering hos kvasir, da dette koster skjorta........ Dersom jeg skal gjøre det hos 2-3 søkemotorer er jeg fort oppe i 15.000 spenn i og med at jeg driver et kommersielt nettsted. Min webserver har en funksjon hvor jeg kan legge ut sideni forskjellige søkemotorer, men dette er bare brukbart som pynt! Har Dere noen tips for hvordan dette skal gjøres? Er det noe lurt man kan gjøre i forhold til f.eks metatags osv osv. Please hjelp meg.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 http://www.google.com/intl/no/add_url.html Den bør gjøre susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå