Gå til innhold

Grafikk problemer i Anarchy Online?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et Radeon 9200 256 DDR Ram skjermkort. Jeg tror det er noe som ikke er helt som det skal når jeg spiller AO. Skal prøve å forklare så godt jeg kan :-?

Når jeg står å ser den ene veien og skal snu meg rundt får å se den andre veien er byggningene borte, da tar det ca 1-2 sec til at byggningen kommer til syne igjen. Snur jeg meg så tilbake til der jeg så først, er det samme problemet. Er det f.eks en skog jeg ser mot, kommer blader og gress fram først når jeg har sett den veien i et par sec.

Noen som forstår hva jeg mener?

Vet ikke om det kanskje er sånn det skal være i spillet eller om det er noe som er feil??

Har ikke spilt AO på ca 5 mnd, men når jeg spillte det tildligere med et annet skjermkort, hadde jeg ikke dette problemet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er mulig at driver'n ikke er helt optimalisert for spillet, ati har en teknologi som baserer seg på å ikke rendre det du ikke ser, det vil spare en hel del maskinkraft, er ikke noe vits å rendre 100000 polys som er bak deg, men til pointet, det er mulig at den prosessen går for tregt og at du for slike forsinkelser, bygninger dukker opp for sent, vet ikke om dette er mulig men, hvem vet

Lenke til kommentar

Du kan regulere denne tiden det tar før tingene fader inn/ut. Press F10 i spillet og klikk deg gjennom menyene der.

Og ja, dette var noen Funcom introduserte i siste patch, som kom nå på fredag.

Tar kanskje litt eksprimentering med innstillingene, men det blir bra til slutt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...