Gå til innhold

Varmt Kabinett

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en enkel måte å øke kjølingen i et ¤%/(/%&/(&)( Aopen HQ 45(8) kabinett? Etter at jeg satt inn XP1800 og GF3TI200 går system tempen raskt over 50grader ved bruk. CPU likker mellom 40-45. Virker som om det er GF3 kortet som avgir no j**lig med varme.... Hadde hånda inni og den stråla litt ja. Luere på om temp sensor ligger rett over AGP sloten? (Aopen AK77).

Noen som har gode ideer, utenom å fjerne sidepanel? Noen måte å få inn vifter i dette kabinettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjær hull der det passer seg( gjerne slik det blir gjennom trekk), sett inn noen stille gående 80mm papst vifter. Front og bakside er bra, eller på toppen. Jeg har alltid døra på gløtt..

Ta en nærmere kikk på case mode og overklikkings kategorien på forumet her, er sikker mange gode tips :grin:

Addtronics Server Tower

AMD Athlon XP 1600+@1522

EPoX 8K7a

Gainward Gforce2 Pro Golden Sample

512mb DDR Orginal cas2

IBM 60GXP, WD Caviar 30gb/80gb, Maxtor 20gb

Sony G400 19"

[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-02-12 10:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-12 01:58, m-kane skrev:

Noen som vet om en enkel måte å øke kjølingen i et ¤%/(/%&/(&)( Aopen HQ 45(8) kabinett? Etter at jeg satt inn XP1800 og GF3TI200 går system tempen raskt over 50grader ved bruk. CPU likker mellom 40-45. Virker som om det er GF3 kortet som avgir no j**lig med varme.... Hadde hånda inni og den stråla litt ja. Luere på om temp sensor ligger rett over AGP sloten? (Aopen AK77).

Noen som har gode ideer, utenom å fjerne sidepanel? Noen måte å få inn vifter i dette kabinettet?

Jeg har samme kabinette, og har har skjert hull under strømforsyninga og skal skaffe 2 vifte til slik at den kan pumpe kaldt luft nede og varmt luft går ut oppe.

Det du oxo kan gjøre er å kjøpe vifte eller bytte den ut med ei kraftigere vifte en den som står på.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-12 22:29, dangerc skrev:

jeg har det! borr inn en 120mm delta vifte, som bl[ser inn 322,8m3.

det skulle vel ta vei i vellinga....

den eneste ulempen er vel lyden som er oppgitt til

59db....h;rte jeg noen si.......JETFLY....he he..

LOL! Foretrekke å sitte inni jetflyene, ikke like ved :wink: (HÆÆÆ`? Sa du no'? )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...