Gå til innhold

Bærbar acer

amilost

Anbefalte innlegg

Bare for å synliggjøre forskjellene mellom integrert grafikk som deler minne med hovedminne og grafikkort som har dedikert minne:

Testet en acer travelmate 290 (som jeg mener har samme skjermkort som 661, men mindre prosessor) fikk 1860 poeng 3dmark 2001. travelmate 803 fikk med sitt radeon kort 7740 poeng. Standard innstillinger på både maskin og 3dmark.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ein venn av meg kjøpte samma pc og han er ikke fornøgd, han selte den og kjøpte ei rå stasjoner maskin. han angrer ikke på at han selte den og kjøpte ei stasjoner :-) gjer det du og

Han kameraten din viste sikkert ikkje koffor han kjøpte bærbar, han kan ikke berre plutselig ombestemme seg. Han hadde sikkert ikke noe poeng med å kjøpe bærbar...hadde han vel ?

Lenke til kommentar
? kvifor bruker du mitt bruker navn når eg ikke har skreve noke innlegg her ? :-?

Jeg fåreslår at hl2 blir utestengt eller får en advarsel siden han skriver inn innlegg og deretter sletter innlegget etter svar. enige ?

Har du varslet moderator?

Lenke til kommentar
Har du varslet moderator? det ville eg gjort fordi at eg er teit :woot:

Eg har endra den her berre for og vise kor enkelt det går and og kødde seg med andre

kvifor skulle han varsle moderator ? eg har ikke lagt inn noke innlegg og deretter sletta det.

Lenke til kommentar

Kutt ut kranglinga nå da! Det var fullt mulig for brukere å slette innlegg i denne delen av forumet - det er nå endret. Om hl2 har slettet innlegg eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men det var i alle fall mulig.

La oss holde oss til temaet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...