aka Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei! Får ikke en win2000 maskin til å detektere et digital kamera jeg kobler til. Kameraet fungerte fint på pc`en før da det var win98 på maskinen. Har lastet ned USB driveren til kameraet fra hjemmesiden til produktet, men maskinen detekterer alikevel ikke kameraet. Håper noen har løsning på problemet mitt! anki Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Detekteres 'ukjent enhet'? Eller skjer det ingen ting? Prøvd en annen USB-port? Prøvd annen enhet på porten der kameraet ikke virker? Lenke til kommentar
aka Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Har prøvd kameraet på begge USB portene. Nei, maskinen kommer ikke opp med at den har funnet ukjent enhet engang. Jeg skal prøve å koble til noe annet på USB portene og se om maskinen finner noe da. Det var et lurt forslag. Noen ide hva jeg kan koble på for å sjekke? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Noen ide hva jeg kan koble på for å sjekke? Hva som helst egentlig, bare du vet at enheten virker. Lenke til kommentar
aka Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 hvis det viser seg at USB porten virker med en annen enhet tilkoblet, hva kan gjøres da? Og hvis det ikke virker, vil det si at portene er ødelagt? På enhetsbehandling står det jo ingen feilmelding om at USB portene er defekt...... ? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hvis det ikke virker kan du konsentrere feilsøkingen mot selve USB-porten (hardware eller software). Hvis det virker kan du konsentrere deg om kamera og kameradrivere. Kom til å tenke på en ting, noen kameraer kan kobles direkte til printer, disse har 2 forskjellige USB-modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå