Sithcato Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Whoopsie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Auda Er ikke helt sikker på om jeg "kjøper" bildet - synes bildet buirde vært skarpet opp mer for å få frem skarpheten i knust glass. Og hun burde vel streng tatt vært barbent? Det som jeg liker med bildet er selve komposisjonen og fargetonene som går godt sammen. Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Auda Er ikke helt sikker på om jeg "kjøper" bildet - synes bildet buirde vært skarpet opp mer for å få frem skarpheten i knust glass. Og hun burde vel streng tatt vært barbent? Det som jeg liker med bildet er selve komposisjonen og fargetonene som går godt sammen. takk for kommentaren trur vi alle forstår modellen når hun helst ville ha skoene på det er egentlig skarpet opp en god del allerede pga høy blender og dårlig lys. men har det i bakhode til neste gang jeg er der! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Jeg ser den. Det er jo mulig å legge glasset i et eget lag og bare skarpe opp det; kanskje noe å tenke på? Endret 10. november 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg