jooonas91 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Er det noen som vet om en god PS2-emulator til PC, og en side der jeg kan finne gode ROMer? Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 http://pcsx2.net/ Sist jeg prøvde emulatoren krasjet de få spillene jeg klarte å starte. Roms og bios får du finne sjæl. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Ikke lov å diskutere piratkopiering. Noe som Rom's er, om du laster det ned fra en ulovlig internett side. Diskusjon av emulator i seg selv burde ikke være ulovlig. Da du fint kan eie ett ps2 spill, lage iso av det å spille det på pc med en emulator. Men det også er vel i gråsone. Tipper tråden blir stengt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Å diskutere emulatorer er ikke forbudt, men piratkopiering av spillene er ikke tillatt. Per dags dato er nok PCSX2 den beste emulatoren. Tror den kjører nesten alle spill perfekt nå. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Ikke lov å diskutere piratkopiering. Noe som Rom's er, om du laster det ned fra en ulovlig internett side. Diskusjon av emulator i seg selv burde ikke være ulovlig. Da du fint kan eie ett ps2 spill, lage iso av det å spille det på pc med en emulator. Men det også er vel i gråsone. Tipper tråden blir stengt. Edit; leste feil. Alle ting som er piratkopiert er ulovlige, jeg vet ikke om noen filtyper som er ulovlige. Jeg har holdt på lenge med ROM's og de er garantert ikke ulovlige. Må også si at mange spill som er lagt ut på nett i ROM format kan virke ulovlige men copyrighten er gått ut på dato eller så har utgiveren "gitt dem bort" så spillet kan leve videre Er mange gullkorn der ute som er umulige å få tak i uten emulator. Angående PS2 så vet jeg det har vært litt vrient, lenge siden jeg hold på med PS2 da. Det har også vært vanskelig pga kravene til PS2 spillene med tanke på maskinkraft. Endret 20. november 2013 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå