ProjectA Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Sliter veldig med økonomistyring siden jeg skjønner ingenting. Fikk 2+ i siste prøve og skal ha en ny en prøve denne uka. Har faktisk mistet motivasjonen min ettersom jeg ikke klarer å komme meg videre etter de første bilagnummerene. Jeg vurderer faktisk å bytte ut programfaget (går i vg2 nå) i første halvåret og bytte til noe annet, f.eks teknikk og forskningslære. Er dette mulig eller må jeg fullføre helt vg2? Har lyst å bli internasjonal markedsfører men er usikker på om jeg trenger økonomistyring i videregående. Har tenkt å studere etter vgs, så trenger jeg da økonomistyring for å bestå? Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Sliter veldig med økonomistyring siden jeg skjønner ingenting. Fikk 2+ i siste prøve og skal ha en ny en prøve denne uka. Har faktisk mistet motivasjonen min ettersom jeg ikke klarer å komme meg videre etter de første bilagnummerene. Jeg vurderer faktisk å bytte ut programfaget (går i vg2 nå) i første halvåret og bytte til noe annet, f.eks teknikk og forskningslære. Er dette mulig eller må jeg fullføre helt vg2? Har lyst å bli internasjonal markedsfører men er usikker på om jeg trenger økonomistyring i videregående. Har tenkt å studere etter vgs, så trenger jeg da økonomistyring for å bestå? Jeg byttet til elektrofag 1 året. gikk en annen linje før det, så i november(tror jeg) jeg snakket med rådgiver og avdelingsleder så fikk jeg byttet... men OBS det var mye lekser for å ta igjen de andre.. så du skal vell å kunne bytte tror jeg Endret 10. november 2012 av Jarle.M Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 takk for svaret! mente egentlig programfag og ikke programlinje men det er i orden. Skal nok fungere uansett Lenke til kommentar
Woman Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Vet ikke om det er for sent nå, men det er absolutt mulig å bytte programfag. Hva slags fag du kan bytte til kommer an på hvilket fag som passer på timeplanen din med de andre fagene du har nå. Snakk med rådgiver på skolen din. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg prøvde å bytte for et par måneder siden, men fikk ikke lov. Jeg hadde til og med en god grunn (Får lett migrene av å sitte lenge å jobbe på pc'n og jeg har IT) Sikkert bare skolen min som er nazii Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 aha, skal høre med rådgiveren min. håper at jeg får lov å bytte innen halvåret. hehe, skolen min er ganske ille også Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg truet til og med med å melde meg ut av faget og ta opp som privatist. Var faen meg 10 plasser der jeg ville bytte og. Ironien er at de hadde null problem med at jeg byttet fra elektro til studie en måned før jul i vg1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå