Gå til innhold

For Transport Tycoon elskere, Transport Giant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke kom her og "kupp" tråden karer, hold dere on topic... :!:

 

På en annen siden, er det noen som har hørt noe mer om demo 2 eller? den hvor man vistnok skal få prøve tog også? Ble fort kjedelig med bare hest og kjerre syntes jeg.

 

Nærmer seg forøvrig release nå...

 

Kanskje noen her har prøvd den tyske versjonen?

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Her er en tråd for Transport Tycoon Deluxe. Et av de siste innleggene har en link som kan være verdt et besøk. Vet ikke om det ligger noe til vanlig Transport Tycoon der.

 

Hvordan fungerer Transport Giant, dere som har prøvd? Jeg er opptatt med Railroad Tycoon 3 nå, og vurderer å gi meg ut på en ny økonomisimulator etter det.

Lenke til kommentar
Vel, vært å hørt i flere spillbutikker.. folk har ikke hørt om det en gang. Fått dem til å skjekke release-lister, og varer dem skal få dagene fremover.. men nei da..

Spillet er i salg fra og med 13 august. Sjekk www.play.com (bare så synd det blir litt over 200,- for det 17.99x12.750). Får sende en mail til www.gamesmix.com og høre om ikke de kan ta det inn. De pleier å være flinke til å etterkomme kundenes ønsker.

 

På spillets eget forum sier en av utviklerene (Egelkraut) at spillet er nå å finne hos diverse webshops for release 13 august.

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

må si jeg ble skuffet over Transport giant. fikk langt fra samme feelingen av å spille det som å spille tt/ttd. Man kan lage mye penere tog-nettverk med tt/ttd og mye mer statestikk + oversikt over ting har det også.

 

Men kommer da en slags oppfølger til ttd nå da..Locomotion heter det. Chris sawyer som driver å lager det (samme fyr som laget tt/ttd).

Lenke til kommentar
Vel, vært å hørt i flere spillbutikker.. folk har ikke hørt om det en gang. Fått dem til å skjekke release-lister, og varer dem skal få dagene fremover.. men nei da..

Spillet er i salg fra og med 13 august. Sjekk www.play.com (bare så synd det blir litt over 200,- for det 17.99x12.750). Får sende en mail til www.gamesmix.com og høre om ikke de kan ta det inn. De pleier å være flinke til å etterkomme kundenes ønsker.

 

På spillets eget forum sier en av utviklerene (Egelkraut) at spillet er nå å finne hos diverse webshops for release 13 august.

 

des,OUT!

Synd med 200? virker som en meget grei pris.

 

 

To: Tor-Henning Ueland

 

Your order for "Transport Giant" has been received.

 

Thank you for ordering with http://www.play.com.

 

:thumbup:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...