Gå til innhold

For Transport Tycoon elskere, Transport Giant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som alle andre her også har sagt, dette ser lovende ut. Dette med signalsystemer og slikt er viktig for dem som vil fordype seg litt i en realistisk sim, sånn som, kremt, jeg nok kommer til å ha lyst til.

Ser veldig bra ut!

 

Er enig i at slike spill ofte blir morsommere jo lenger man kommer, sålenge de fortsatt kan gi spilleren noe å gjøre. Alt for mange spill gir ingen utfordring lenger når man har tjent seg søkkrik.

Vel så viktig er vel også at spillet har det lille ekstra som gjør at du kan starte fra begynnelsen igjen og igjen, og stadig legge nye planer og taktikker, uten at det blir kjedelig?

Lenke til kommentar
Vel så viktig er vel også at spillet har det lille ekstra som gjør at du kan starte fra begynnelsen igjen og igjen, og stadig legge nye planer og taktikker, uten at det blir kjedelig?

 

Joda, klart det er bra at et spill gir spilleren mulighet til å prøve noe nytt. Ikke bare større vanskelighetsgrad men også mer enn det, feks forskjellige taktikker.

 

Transport Tycoon var både veldig bra på det området og også når man kom litt ut i spillet så var det stadig noe man kunne gjøre for å tjene enda mer penger. :)

Lenke til kommentar

Dette ser virkelig bra ut.

Håper bare spillet blir ikke like dårlig som Industry Giant 2.

Bra at dem har sikkelig støtte for signaler og ikke minst støtte for stasjoner som kan utvides.

Ble litt begrensning i TTDX for windows når jeg hadde 7 platformer på en stasjon og skulle betjene 70 tog på denna. Heldigvis var det lys men jeg kunne ikke ungå køer.

 

Vi får se hvordan spillet blir når den kommer ut.

BTW. Når kommer den?

Lenke til kommentar

bah, grafikken ser ganske krevende ut :-? .

Er basert på en videreutviklet grafikkmotor fra Industry Giant 2, en meget velfungerende og ikke så altfor krevende motor.

Sorry, jeg klarer ikke dy meg: "MOTOR" ??? "GRAFIKKMOTOR"?? :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

ok, ferdig. Er bare første gang jeg har sett noen ta "Vi bor i Norge og i Norge snakker vi norsk" så langt :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Sorry, jeg klarer ikke dy meg: "MOTOR" ??? "GRAFIKKMOTOR"?? ...alt for mange smileys...  

ok, ferdig. Er bare første gang jeg har sett noen ta "Vi bor i Norge og i Norge snakker vi norsk" så langt ...alt for mange smileys...

 

Hva er det du snakker om??? Vet du ikke hva en grafikkmotor er?

Joda, det hørtes bare så teit ut :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har undersøkt litt rundt dette spillet, og kom over en _stor_ skuffelse. Spillet kommer etter alt å dømme ikke til å godta annet enn 90graders svinger! Det er heftig kritikk av dette på forumet, men det ser det ikke ut til at utviklerne bryr seg det spor om. Redd for at dette blir en stor flopp, dessverre. :(

 

Tenk dere selv: Hva hadde Transport Tycoon vært uten diagonale spor? Dette må føre til elendig "banelayout". *deppe* :cry:

Lenke til kommentar
ser jo ut som om dette blir Transport Tycoon med ny grafikk...

 

Med unntak av at det er mulig å legge opp linjene litt mer fornuftig i TT.

 

kan vi ikke bare like godt spille orginalen, da? 50 kr på elkjøp (eller noe) :D

 

Er redd det er det vi må fortsette med når folka bak TG tydeligvis har et merkverdig ønske om å floppe. *sinna*

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt denne harmen ovenfor 90graders svinger, greit nok at de burde gått vekk fra de og gitt oss skikkelige svinger, men jeg nekter å la det ødelegge gleden ved et spill. Dersom spillet byr på utfordring, variasjon, godt gameplay og fin balanse så er jeg fornøyd jeg.

 

Industry Giant 2 har jo også disse svingene, kan ikke si at det ødelegger for gleden ved å bygge seg et imperium.

 

La oss vente før vi kaller Transport Giant for en flopp Aasgaard... :)

 

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...