Sp0nge0dd Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Er det noen som vet om det er lov til å dele psn spill? Kan man bli bannet for dette ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hvordan skal du gjøre dette da? Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Er det noen som vet om det er lov til å dele psn spill? Kan man bli bannet for dette ? Vet ikke. Hvordan skal du gjøre dette da? Man kan logge seg på maskinen til en annen og laste ned spill, så kan andre brukere på denne maskinen spille spillene. Lenke til kommentar
Sp0nge0dd Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Man kan logge seg på maskinen til en annen og laste ned spill, så kan andre brukere på denne maskinen spille spillene. Riktig. Har gjort det og det funker. Får bare se hva som skjer om ingen vet om man kan bli bannet. Endret 11. november 2012 av VargerN Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Har prøvd dette, men funker ikke Hvorfor ikke , noen som har en ide? Jeg gikkpå en PS3 av en venn av meg og prøvde å logge på med min bruker der, men kom bare en melding om at brukernavn eller passord var feil, men skjekka og allt var riktig. Har det kommet noen oppdatering at det ikke går lengre? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg tror du får flere kopier av spillet når du kjøper det. Husker at da jeg kjøpte en av de Nazi Zombies mapsa lastet jeg dem ned hos noen venner også, men funket bare på 3 maskiner. Tviler på at det er ulovlig, fordi da hadde de gjort noe med det Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ja man kan laste ned flere ganger. Man må bare logge på en anen bruker på din PS3. Så går du på download lista hans og laster ned de spilla du vil ha. Da er de på din PS3 og motsatt. Men funker det fortsatt? Side jeg greier ikke logge på hos andre og ikke andre hos meg heller eller hverandre. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå