Predecessor Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Sitter med 2 stk. Audigy 2 kort som er nesten identiske. Forskjellen på kortene er at det ene kortet har gullkontakter uten fargekoder, det andre kortet mangler den hvite kontakten øverst til venstre(se bilde) Hva er forresten denne kontakten til? Brikkene på kortene er merket med følgende forskjellige nummer: Kort 1 CA0102-IAT 2BAKJNW Serienummer: M1SB02-4034600 1084Y Dette kortet har gullkontakter, men mangler den hvite kontakten øverst til venstre. Kort 2 CA0102-IAT 2CAHFEW Serienummer:M1SB0244405003466F Som nevnt, er det dette kortet som har fargede kontakter, samt den hvite kontakten øverst til venstre som bildet viser. Dette ble kanskje litt forrvirende, men jeg håper det lar seg oppklare. På forhånd takk! Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hvis du er redd for at du får bruk for kontakten til noe tar du vare på den med, hvis ikke tar du vare på det med gullkontaktene. Jeg kan godt avlaste deg for det ene, send PM hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Føler meg rimelig sikker på at forskjellen mellom kortene ligger i at det med gullkontakter er retail, mens det andre er bulk. Slik er det iallfall med Audigy 1-kortene.. (edit; skrivefeil) Lenke til kommentar
CD Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Sound Blaster® Audigy™ On-Board Connectors Line level out (Front / Rear / Centre / Subwoofer /Rear Centre) Digital Out for 5.1 support Line in Microphone in SB1394™/FireWire® port Telephone Answering Device in Analog / Digital CD Audio in 15-pin MIDI / Joystick port extension header Internal SB1394™/FireWire® header to Sound Blaster® Audigy™ 2 Internal Drive (Upgrade Option) Dette er nok den hvite kontakten: AD_EXT extension header to the Sound Blaster® Audigy™ 2 Internal Drive (Upgrade Option) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå