Dr. Brodsky Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Overskriften sier vel det meste. Jeg er på jakt etter et lite, trådløst tastatur jeg kan ha på fanget. Dedikerte mediataster er ønskelig, gjerne med hjul til volumkontroll. Mulig jeg vil ha meg en trådløs mus, også. Da gjerne i samme stil som tastaturet, men helst i "full størrelse". Har ikke noe formening om pris, men er ikke villig til å betale så alt for mye for musen. Tastaturet trenger ikke være blant de billigste, så lenge det er verdt å gå opp i pris. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Om det er til mediacenter bruk så er dette veldig bra. http://www.prisjakt.no/product.php?p=941685 Om det er til vanlig bruk med med de ekstra knappene så kan jeg ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Skal brukes når jeg kobler laptopen til ekstern skjerm og lener meg godt tilbake i godstolen. Når en da har funnet den perfekte stillingen er det kjedelig å måtte lene seg frem til laptopen om en må skrive litt. Tastaturet du linket til så egentlig ganske greit ut, men tar gjerne i mot flere forslag. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Tastaturet er greit det. Bra størrelse og har innebygget mus. Du vil nok savne egne mediaknapper.Er kun mute og volum opp/ned der. De fleste programmer har jo også hurtigtaster for funksjoner som start, stopp, neste osv. Du kan jo plukke det opp på elkjøp så sparer du frakt og du kan returnere det innen 30 dager om du ikke er fornøyd. Vet de hadde det der tidligere. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Takker for tipset. Får vel se på det på mandag. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Da har jeg fått tastaturet (k400r) i hus. Er sånn midt på treet fornøyd, i forhold til pris vil jeg si det er rimelig bra. Det jeg savner er stort sett bedre byggekvalitet. Dette føles nemlig som noe som fulgte med i en frokostblandingpakke. Trackpad'en er heller ikke blant de mest presise jeg har prøvd. Skulle gjerne ha vært en bryter for å slå av og på trackpaden også. Ellers er jeg temmelig fornøyd. Funksjoner og størrelse er midt i blinken. K400r har i motsetning til k400 mediataster på f-tastene, og en må holde fn inne for å få f-tastene. Helt supert siden mediatastene er de som blir klart mest brukt. Det jeg imidlertid er mest fornøyd med er prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå