toreae Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Burde ikke Ramirez ha kort, i situasjonen hvor Suarez krasjer i Terry? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Idioti er fjernet fra tråden. Sånt er bare smakløst folkens, skjerp dere! Edit: Et innlegg som siterte idiotien har også blitt fjernet, dette brøt ikke med retningslinjene. Endret 11. november 2012 av Alastor 1 Lenke til kommentar
robolai Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det så alvorlig ut. Kan godt være årets siste kamp for Terry :/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tror Rodgers som var manageren hans ifjor vet hvordan har var for Swansea ifjor... Swansea spilte fri fotball og helt uten press forrige sesong. Det samme kan ikke sies om Liverpool i år. Å tro at Allen er god nok til fast plass på Liverpool fordi han hadde samme manager i fjor, blir litt vel naivt. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Swansea spilte fri fotball og helt uten press forrige sesong. Det samme kan ikke sies om Liverpool i år. Å tro at Allen er god nok til fast plass på Liverpool fordi han hadde samme manager i fjor, blir litt vel naivt. Vet ikke om jeg formulerte meg feil, men meningen med setningen var å få frem at jeg velger å stole på Rodgers som vet hvordan Allen er. Var selv litt skeptisk til kjøpet.. Men han har vært god i år, synes jeg.. Endret 11. november 2012 av LFCboy Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Swansea spilte fri fotball og helt uten press forrige sesong. Det samme kan ikke sies om Liverpool i år. Å tro at Allen er god nok til fast plass på Liverpool fordi han hadde samme manager i fjor, blir litt vel naivt. Allen har kanskje vært vår beste spiller på midtbanen i år. Han har i tillegg spilt ute av sin vanlige posisjon, siden Lucas er skadet. Endret 11. november 2012 av OKMarius Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Send meg en PM om det er kommentarer på modereringen, please . Helt feil å ta det i tråden. Endret 11. november 2012 av Alastor Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hva skjedde med Terry? Får ikke sett kampen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Suarez ble felt og landet oppå standbeinet til en Terry på vei til å slå bort ballen. Så ut som knekt ankel eller lignende.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Allen har kanskje vært vår beste spiller på midtbanen i år. Mulig det. Sier vel mer om midtbanen til Liverpool enn noe annet. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Om Allen har vært Liverpools beste midtbanespiller, synes jeg synd på klubben. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Allen har kanskje vært vår beste spiller på midtbanen i år. Han har i tillegg spilt ute av sin vanlige posisjon, siden Lucas er skadet. Det er ikke allverdens mye konkurranse om den tittelen da. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det så helt sinnsykt vondt ut. Ingen som fortjener det der. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Nei, men det blir for dumt å velge seg inn den som har gjort det best når man først skal kritisere noen. @ Allen Edit: Herregud så dårlige Wisdom og Carra er. Har aldri skjønt hva folk ser i Wisdom. Endret 11. november 2012 av OKMarius 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Liverpool må gjøre endring til 2 omg. Blir vel rævkjørt visst de fortsetter med samme formasjon. Burde få inn Assaidi elns. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Nesten litt imponerende å ikke score der når man er to mot keeperen. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Dette forsvaret her er IKKE bra.. Skrtel, bli frisk til neste kamp! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det var jo ikke akkurat noen overraskelse at forsvaret ville være på gyngende grunn idag. Jeg blir overraska om Coates blir i klubben lenge når spillere som carra og wisdom foretrekkes over ham. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Vi bør legge om til 4-3-3, ut med en av midstopperne og Sahin, inn med Assaidi og Suso. Hvorfor er ikke Shelvey på benken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå