Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Liverpool

Colin.

Anbefalte innlegg

Har sterk mistanke om at Liverpool får kjørt seg i dag, men får håpe på borteseier. Chelsea har vel så og si 0 skadetrøbbel og ser sterkere ut enn på lang tid. Liverpools form de siste sesongene har vært en helt annen historie, selv om det til tider glimter i toppoppgjørene. Om Cole rekker kampen blir det enda verre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Sant. Ikke har han imponert så mye mot de heller. Bortsett fra det ene skuddet i stolpen forrige kamp, om jeg husker riktig.

Tverrligger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
Jeg har vært supporter siden slutten av 70-tallet, og av ren nysgjerrighet var jeg inne på hjemmesiden til norske chelsea-supportere. Ble faktisk skikkelig skuffet,sint og deprimert av å lese kamptråden foran kampen i morra.

Makan til respektløse og historieløse supportere skal en lete lenge etter. Liverpool er slumlag fra slummen,bunnlag,supporterne våre er de verste i england,Suarez ligner en hest,hat hat over hele linja når det gjelder klubben vår. De aller fleste av supporterne der er vel født på 90-tallet og vet vel ikke om annet enn det laget deres har prestert de siste 9 åra,sponset av penger fra en russisk baron.

Synes det er trist at fotballen har blitt sånn. United-supportere er på det området veldig mye bedre,der er det mange av den gamle garde som kjenner fotballtradisjonene i england og respekterer andre lag med gode tradisjoner. Det er det som gjør et fotball-lag stort,tradisjoner.

Oppgitt.

Lenke til kommentar

Ble rapportert om at Liverpool kom til å komme i en 3-5-2 med: Reina/Jones i mål, Johnson og Enrique som vingbacker, Carra, Agger og Wisdom som stoppere, midtbanetrio med Gerrard, Sahin og Allen, og Sterling og Suarez sammen på topp. A là slik vi stilte etter pause mot Everton. Kilden til dette var en som har truffet på laguttaket til stort sett alle kamper i det siste.

Nå meldes det derimot om at det kan komme flere overraskelser i Liverpools startoppstilling. Spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...