theHerd Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Har sterk mistanke om at Liverpool får kjørt seg i dag, men får håpe på borteseier. Chelsea har vel så og si 0 skadetrøbbel og ser sterkere ut enn på lang tid. Liverpools form de siste sesongene har vært en helt annen historie, selv om det til tider glimter i toppoppgjørene. Om Cole rekker kampen blir det enda verre. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Er Terry tilbake i dag? Håper på Chelsea seier, 4-3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Terry er klar. Om han spiller er en annen sak. RdM ville ikke garantere han plass, men jeg finner det merkelig om han ikke starter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Han har vel ikke spilt siden første kamp mot Shaktar, så RDM tenker kanskje at det er bedre å starte han mot litt lettere motstand? Håper virkelig at Torres scorer her. Ikke at jeg har noe spesielt mot Liverpool, men for hans egen del. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hadde vært morro med hat-trick på Torres idag ja. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 i eget nett. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hehe, ja hadde jo forsåvidt vært morro det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Gruer meg til å se Torres holde lekestue med unggutta. Endret 11. november 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Nå er det vel Mata-Oscar-Hazard, Liverpool burde være redde for. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Nå er det vel Mata-Oscar-Hazard, Liverpool burde være redde for. Absolutt. Men det blir jo automatisk fokus på Torres, når de spiller mot Liverpool. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Sant. Ikke har han imponert så mye mot de heller. Bortsett fra det ene skuddet i stolpen forrige kamp, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Men vi får se hvem av spissene som stjeler overskriftene etter kampen. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3511106.ece?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Sant. Ikke har han imponert så mye mot de heller. Bortsett fra det ene skuddet i stolpen forrige kamp, om jeg husker riktig. Tverrligger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Ja, det er vel korrekt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Litt kjipt at Enga spiller mot Bøfla 18:00, må se Liverpool i reprise. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 http://www.nettavise..._medium=twitter "Jeg filmer ikke." 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg har vært supporter siden slutten av 70-tallet, og av ren nysgjerrighet var jeg inne på hjemmesiden til norske chelsea-supportere. Ble faktisk skikkelig skuffet,sint og deprimert av å lese kamptråden foran kampen i morra.Makan til respektløse og historieløse supportere skal en lete lenge etter. Liverpool er slumlag fra slummen,bunnlag,supporterne våre er de verste i england,Suarez ligner en hest,hat hat over hele linja når det gjelder klubben vår. De aller fleste av supporterne der er vel født på 90-tallet og vet vel ikke om annet enn det laget deres har prestert de siste 9 åra,sponset av penger fra en russisk baron. Synes det er trist at fotballen har blitt sånn. United-supportere er på det området veldig mye bedre,der er det mange av den gamle garde som kjenner fotballtradisjonene i england og respekterer andre lag med gode tradisjoner. Det er det som gjør et fotball-lag stort,tradisjoner. Oppgitt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 At det er mange unge supportere, spesielt på internett, og at kvaliteten blir deretter er da ingen hemmelighet. Har ikke vært så mye på det forumet selv men. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 "Dritt-unger" finner man vel i supporter-gjengen til de fleste lag. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Ble rapportert om at Liverpool kom til å komme i en 3-5-2 med: Reina/Jones i mål, Johnson og Enrique som vingbacker, Carra, Agger og Wisdom som stoppere, midtbanetrio med Gerrard, Sahin og Allen, og Sterling og Suarez sammen på topp. A là slik vi stilte etter pause mot Everton. Kilden til dette var en som har truffet på laguttaket til stort sett alle kamper i det siste. Nå meldes det derimot om at det kan komme flere overraskelser i Liverpools startoppstilling. Spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå