Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Liverpool

Colin.

Anbefalte innlegg

Du sier vi ødelegger. Hva gjør du når du aldri klarer å komme med argumenter. Det eneste jeg ser deg gjør er å komme med kommentarer, slik som du gjør nå. Jeg vet den diskusjonen her går off topic. Men jeg synes du er direkte barnslig som skal sitte her å tro du er herre på hesten når dere faktisk ikke hever dere så mye som dere føler at dere gjør.

forskjellen på deg og mange andre her inne:

Vi går ikke rundt og tror vi er bedre enn de andre.

Du gjør knapt noe annet for tiden enn å fortelle folk her inne at de suger balle og at du er mye bedre.

Derfor får du tyn. For er det en ting du ikke gjør så er det å være perfekt og ikke minst bidra så innmari mye mer enn alle andre på en positiv måte.

Og når du sier "aldri argumenterer for påstandene mine tar du feil. Grovt feil. Og en sånn måte å holde på driver du på med hele tiden.

Og prøv tre innlegg der eg ikke er involvert uten kommentarer som" du og jotun" og "sånn som det Jotun holder på" tend. Da blir eg imponert. Det er smigrende å hele tiden være ditt hovedfokus, men det går greit uten også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh herregud. Hva er det du er ute etter da? Jeg påstår ikke at jeg er bedre enn noen andre. Jeg påstår ikke at jeg har rett hver gang. Jeg sier bare at i det siste, da spesielt etter Chelsea - United kampen har det virkelig sklidd ut. Fra alle hold. Dere fornekter absolutt alt, selv om ting kan bevises. Det er jævla frustrerende å se på at dere ikke klarer å innrømme at dere også tar feil. Det er alltid alle andre feil.

Itillegg så begynner folk å gi seg fordi de er lei av å bli sagt i mot. Ja vel, greit nok om folk ikke klarer å holde ut en diskusjon, men jeg kan ikke si at det er noen her som er skyld i noe mer enn andre. Det er bare hjernedødt når du drar opp "Det går 100 emils og 10 danielzu i en Latias." Det er bare patetisk å komme med noe slikt og det vet du også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...