Jotun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Domerhjelp er det nye bitter. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Domerhjelp er det nye bitter. Bitter er den nye flakslag Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Og flakslag er den gode gamle rasisme. And it goes on. Sannsynligheten stor for at svaret på dette innlegget er: Ja du da! Akkurat som du noen gang poster noe fornuftig. Jotun er teit. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Jepp, men eg tok en råsjangse Men blir dagt lite fornuftig her uansett, så eg kan ikke være bedre enn andre da. Eg er mer fornuftig andre steder på forumet Endret 11. november 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Dette resultatet var ekstra surt fordi dette var det dårligste og svakeste laget vi har spilt mot denne sesongen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Dette resultatet var ekstra surt fordi dette var det dårligste og svakeste laget vi har spilt mot denne sesongen. Er du Liverpool eller Chelsea mann? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Uansett, dommerhjelp eller ei. Vi burde ha avgjort dette selv. Mata og Oscar, Torres eller Hazard. Mata og Oscar hadde 100 % sjanser, men misset. Oscar hadde ingen stor match eller. Men den største feilen vi gjør i dag er å ta ut Fernando Torres. Om du liker Torres eller ikke så var han veldig frisk i dag. En av hans beste kamper i år. Men når alt kommer til alt så kan vi skylde på oss selv. Uansett, Liverpool er jævlig å møte. Vi rundspilte United før de flaksa. United slet og mot Liverpool, men det er ikke mye som skal til før de klarer å få med seg det de trenger. Endret 11. november 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Enig i at vi har oss selv å takke. Burde avgjort før pause. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Uansett, Liverpool er jævlig å møte. Vi rundspilte United før de flaksa. United slet og mot Liverpool, men det er ikke mye som skal til før de klarer å få med seg det de trenger. Liverpool kan suge så mye balle de bare vil. Mot topplagene er alltid Liverpool farlige. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Enig i at vi har oss selv å takke. Burde avgjort før pause. Kan virke som Mata ikke får beskjed om at han er så alene der. Jeg har sett Mata plassere de før. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hadde ikke vært dumt å hevet seg litt over ''vanlige'' brukere og stått fram som et positivt forbilde når man har überverv. Mine 2 øre. For det første, å ha en vaktmesterjobb er ikke noe jeg ville kalt for et uberverv. Jeg har ingen sensurverktøy, min jobb er bare å flytte tråder/innlegg, endre emnetittel ol. Ellers er jeg like mye "vanlig" bruker som deg og alle andre her inne. Jeg bidrar med kamptråder, prøver å skape debatt ved å poste innhold som kan diskuteres, har til og med startet en tråd der fotballbrukerne kan komme med sine tilbakemeldinger. Jeg fikk etter mye mas på internforumet for mods/admins fjernet alle de unødvendige lagkategoriene. Jeg satte i gang en debatt som sørget for at vi fikk en PL-kategori. Jeg har før hver store turnering (EM/VM) bedt om at vi har en kategori der vi kan snakke om mesterskapet. Jeg har bidratt med tippekonkurranser, startet opp en en rekke viktige og uviktige tråder overalt på fotballforumet. Jeg prøver å gjøre noe godt for fotballforumet, men det hjelper ikke når alle skal være så forbanna utakknemlige hele tiden. Jeg vil ikke ha noe anerkjennelse, men gi nå faen i å rakke ned på folk som prøver å gjøre noe for dette forumet. Se dere selv i speilet. Hva faen har dere gjort for fotballforumet? Jeg gidder ikke mer av fotballgjengen her inne i denne omgang. Skal maks holde meg til et par tråder. Form det forumet dere selv ønsker. Kommer etter hvert tilbake og ser hva dere har oppnådd. Kos dere. 6 Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Soleklart frispark sånn forresten, skulle vært annullert. Da burde det vært straffe for skjorteriving først da isåfall. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Akkurat! Men det er som de sier i studioet. I dagens fotball rives det og dyttes hele tiden inne i feltet, og det blir så å si aldri dømt på... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 /Meget bra skrevet/ Noe av det bedre eg har sett her inne. Du er en ressurs Latias, synd så mange skal ødelegge for så mange andre. Du gjør en kjempejobb 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg gidder ikke mer av fotballgjengen her inne i denne omgang. Skal maks holde meg til et par tråder. Form det forumet dere selv ønsker. Kommer etter hvert tilbake og ser hva dere har oppnådd. Kos dere. Det går 100 Emilser og 10 Danielzusser på en Latias! 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det er helt utrolig at dere klarer å legge skylden på oss. Helt utrolig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Ja det kan være vanskelig å se seg selv i speilet når man ikke rekker andre opp til anklene en gang. 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Du sier vi ødelegger. Hva gjør du når du aldri klarer å komme med argumenter. Det eneste jeg ser deg gjør er å komme med kommentarer, slik som du gjør nå. Jeg vet den diskusjonen her går off topic. Men jeg synes du er direkte barnslig som skal sitte her å tro du er herre på hesten når dere faktisk ikke hever dere så mye som dere føler at dere gjør. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg gidder ikke mer av fotballgjengen her inne i denne omgang. Da er vi 2. Har sikkert ikke vært perfekt selv, men i det siste har det nesten bare vært tull her inne. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå