Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Nydelig fortjent uavgjort resultat. Grattis Liverpool. Og junior i mål. Brad Jones er 30 år. Som kun kan regnes som junior om man kjøper Kongen av Danmark med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 HAHAH Fy faen. Bare la han være. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hæ? Må Chelsea seriøst ha ufortjente straffer for å vinne kamper? Var det ikke du som var lei av å diskutere dommeravgjørelser? Er det 9 poeng manu har fått på den måten? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Sjokk at det må skyldes på dommern hver jævla gang. LER 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Bare la han være. Begynner å bli tragisk at en forumveileder og holde på slik hver jævla dag nå. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 De i TV2 studioet mente dommeren gjorde riktig i det meste de da.. De er ansatt for å være nøytrale og... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Brad Jones er 30 år. Som kun kan regnes som junior om man kjøper Kongen av Danmark med jevne mellomrom. Han såg så ung ut. Han hadde jo hår? Yngre enn Reina? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 1 poeng, jaja, vi hadde vel 3-4 sjanser i hele kampen, så kan ikke klage... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Begynner å bli tragisk at en forumveileder og holde på slik hver jævla dag nå. Så det er greit for deg, men INGEN andre? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Var det ikke du som var lei av å diskutere dommeravgjørelser? Jo, men jeg lurte på hva Aleks mente med "sånn det går når man ikke får ufortjente straffer" og hvordan det var relevant til dagens kamp. Synes dommeren var god i dag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Så det er greit for deg, men INGEN andre? Har jeg sagt det? Jeg er ikke forumveileder så ingen forventer at jeg skal oppføre meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Han såg så ung ut. Han hadde jo hår? Yngre enn Reina? Reina er faktisk yngre. ^^ Med 5 månder. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Begynner å bli tragisk at en forumveileder og holde på slik hver jævla dag nå. Mornsann . En forumveileder er først og fremst en vanlig bruker, og så en veileder som flytter tråder og innlegg til rett sted, og hjelper tild er man kan. Så lenge det ikke postes brudd på retningslinjene, så kan en veileder (og også en moderator) poste det man vil. Lurer du på mer, send meg en PM 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hadde ikke vært dumt å hevet seg litt over ''vanlige'' brukere og stått fram som et positivt forbilde når man har überverv. Mine 2 øre. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Enrique man of the match ? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hadde ikke vært dumt å hevet seg litt over ''vanlige'' brukere og stått fram som et positivt forbilde når man har überverv. Mine 2 øre. Er ikke han en vanlig manu-tillhenger da? Enrique man of the match ? Jeg synes det. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Herlig å se Liverpool Suarez ta poeng fra Chelsea. Må være flaut for Chelsea å spille mot et lag på nedre halvdel og ha ballen så lite. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Herlig å se Liverpool Suarez ta poeng fra Chelsea. Må være flaut for Chelsea å spille mot et lag på nedre halvdel og ha ballen så lite. Du vet at den kommentaren bare burner deg selv? Må være flaut for United å spille mot et lag på nedre halvdel og må ha dommerhjelp for å vinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå