Per-Helge A. Silseth Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Når jeg skrur på pc'en sviver vifta, men derretter stopper den. Hva kan dette være?? På forhånd takk... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Når jeg skrur på pc'en sviver vifta, men derretter stopper den.Hva kan dette være?? På forhånd takk... prøv med en annen vifte for å se hva som er problemet. kan jo hende at viften har tatt dagen. Lenke til kommentar
Per-Helge A. Silseth Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 vifta er ny.. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg har aldri vært borti en vifte som har kun virket noen sekunder, hvis slikt skjer hver gang du starter opp, så er det noe annet som er problemet. Booter PCen i det hele tatt da? Kommer du inn i bio eller Windows? Uansett, du bør ikke kjøre PCen lenge uten at viften fungerer. Hvilken type CPU vifte er det snakk om? Noen ev de nyeste er jo ganske avanserte når det gjelder viftestyring. Det kan hende at du ikke har koblet til alle ledninger. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Gå inn i bios og disable cpu vifta,koble den så til et av de andre vifteuttakene på hk starter den ikke da er det vifta det er feil med. At du skal disable i bios er for at ikke systemet skal slå seg av da det ellers vil registrere at det ikke finns vifte på cpu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå