Christian86 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 vel, sitter med en bærbar G4, var kjempe fornøyd. Inntil de diltet på seg mye med problemer. Nå skal sant sies at pcene jeg hadde før ikke var så mye bedre, men det er historie. Vurderer å byttet macen og kjøpe en pc med centrino prosessor. Hva anbefaler dere? Prisen blir vel maks 20-23 tusen. Krav: Godt med minne W-lan god harddisk god prosessor kraft widescreen skjerm helst god batteritid (er vant med mellom 5 og 6 timer, så er litt kravstor der) forslag? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg vil anbefale IBM T40. Ta en titt på anbefalingsseskjonen vår for flere tips. Seksjonen finner du her; http://www.barbara.no/anbefalinger/ Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Etter det jeg kan se Christian86 spiller det ingen rolle om det er mac eller pc. Ser desverre ut til at du er veldig uhelding... Alt går istykker... du har hatt 4 ipod?? :o Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 4 eller 5, husker ikke...hehe=( tror det blir latitude tilbudet jeg har fått, mest fordi det stiller seg best økonomisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå