Gå til innhold

Hvilke funksjoner/egenskaper er viktigst for deg? Hva fikk deg til å velge akkurat den mobilen du har nå?

sinnabrus

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ofte lurt på dette, da jeg ser at jeg så å si aldri velger en mobil av typen populær.

Aller helst skulle jeg hatt en med fysisk qwerty tastatur, men slike produseres ikke lenger dessverre. Og siden jeg legger merke til at alle de nye modellene har minimale forskjeller hva gjelder både utseende og funksjoner, blir hovedfokuset mitt liggende på batteritid. Kan man ikke bruke en smarttelefon til det fulleste uten at den varer ett helt døgn (aller helst to), er det bortkastede penger etter min mening.

Ang. vedlegget skal det nevnes at jeg har brukt min Razr Maxx langt mindre enn normalt nå (pga data og samtalekostnader i utlandet).

post-32392-0-92520800-1352567955_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg valgte en sony st17i forrige gang. denne ble valgt pga pris størrelse og at sony faktisk lar deg unlocke bootloader. (så du ikke trenger noen nasty hacks. men det finnes nok av dem også =) )

nå kjører jeg cyanogen mod 9.1 og har overklokka cpu til 1300mhz, som den holder stabilt selv etter 30min spilling (cm 10 er tilgjenglig som alpha og kjøres på sk17i til jeg anser den som stabil nok til å kjøres på bruksmobilen)

jeg kjøpte også en sk17i som hadde fysisk tastatur men ble meget skuffet over dekkninga så jeg gikk tilbake til st17i. den var også ganske mye større enn st17i

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg valgte iPhone 4S da jeg byttet for 1 år siden. Kompakt telefon som får plass i lommen, god skjerm, passe liten telefon, topp oppløsning og lesbarhet, lynrask nettleser, stabilt og sikkert OS, godt utvalg i apps, og ikke minst: Godt kamera. God kvalitetsfinish og bra batterilevetid.

Lenke til kommentar

Jeg valgte HTC Desire Z for nesten to år siden, fordi jeg ville ha Android og fulltastatur. For et år siden ble den vannskadet og ødelagt. Da kjøpte jeg meg enda en HTC Desire Z, siden det er den eneste fullgode mobilen med skikkelig tastatur. Jeg har root'et den og lagt inn ICS-rom, så den henger med i svingene med moderne app'er.. Men fra tid til annen lagger det litt, det kan ha noe med saken å gjøre at jeg har 9 hjemmeskjermer med widgets, hehe. Må lade hver natt når jeg bruker den aktivt med samtaler, WLAN og mobildata, men batteriet holder i dagesvis i utlandet når bruken er neglisjerbar..

Jeg håper mobilen jeg har nå fremdeles har et par år igjen, og at f.eks Samsung har lansert en Android-telefon med fulltastatur innen den tid.. ;-)

Lenke til kommentar

HTC One X+

En av de beste (om ikke den beste) skjermene på markedet. Jelly Bean gjør det supersmooth å navigere gjennom menyene. 64gb lagringskapasitet. Veldig stilig design, og topp byggekvalitet.

Nysgjerrig på denne selv, hva tenker du om batterikapasitet i forhold til ditt bruk? Altså; hvordan bruker du den og hvor fort går batteriet tomt?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...