Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gavekalender til damen - tips?

Anbefalte innlegg

hei! Jeg tenkte rett og slett å lage en liten julegavekalender til damen, men vet ikke helt hva jeg skal gi i hver pakke, tenker noen småting som representerer forholdet vårt, typ interne ting osv, men også noen småting som en jente vil sette pris på :) Trenger derfor noen tips

Er for tiden inne til førstegangstjeneste, så ser henne sjeldent, derfor jeg ønsker å sende en pakke før 1. desember å overraske henne!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva representerer forholdet deres da? Hvilke interesser han hun?

Du trenger ikke gi en gave for hvêr dag heller. Vet ikke hvor ofte du kommer hjem i desember måneden ettersom du er inne til førstegangstjeneste, men om du er hjemme bare ei helg, så kan du gjøre litt mer ut av det da. For eks. skrive små lapper og pakke inn til kalenderen der det står at når du kommer hjem X dato, så lager du for eks en kveld helt for henne.

Vanskelig å anbefale småpakker som representerer forholdet deres uten at du har forklart akkurat den delen. Tenkt på hva hun interesserer seg for, og velg deretter.

Lenke til kommentar

hei! Jeg tenkte rett og slett å lage en liten julegavekalender til damen, men vet ikke helt hva jeg skal gi i hver pakke, tenker noen småting som representerer forholdet vårt, typ interne ting osv, men også noen småting som en jente vil sette pris på :) Trenger derfor noen tips

Er for tiden inne til førstegangstjeneste, så ser henne sjeldent, derfor jeg ønsker å sende en pakke før 1. desember å overraske henne!

På forhånd takk!

Hva med å gå i kosmetikk avdelingen på H&M feks. her er neglelakk, leppepomade, klemmer og strikker til håret (om hun bruker sånn) masse godlukter osv.. Typisk sånne ting jenter digger.. Glitter er også en butikk for kvinner, her er billige smykker, armbånd, ringer, øredobber, hårbånd, hatter, clutcher (små damevesker til fest) Du kan også gå til en bokhandel og kjøpe en bra penn f.eks.. Har foreslått billige alternativer da jeg tipper at du ikke har god råd siden du er i militæret... Kanskje jeg hjalp deg litt på vei??

Lykke til!!!

Lenke til kommentar

På forhånd takk!

Har gjort det samme til dama mi :) Tror hun ble veldig glad for det! Hvor lenge har dere vært sammen? (Bør ikke bli for personlig) Har hun noen hobbyer? Anonym poster: 4584da980c417a049bceab9c93d782b4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...