Thorvald Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Noen komentarer på denne? Så det var 256 bit men alikevel.... Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Oiii det korte skal jeg bare ha, jeg tror jeg vill oppgradere fra mitt GF 2 GTS, Frankie Singapore Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det var sykt dyr for et Geforce 2 kort.Da er den sikkert bedre enn Ati Radeon 9800np siden den er dyrere Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jeg hadde det kortet før, når det var nytt kostet det 6200kr . Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 dette var noe jeg stusset over!!!! det er syklig høy pris for et slikt gammelt kort!!!! det kan bare f*** med ikke gå an. Komplett tror vist folk er dumme når man tenker seg om!! selv om det er utrolig bra kort så er det nopen punkter som tilsier at denne prisen ikke er riktig!! 1 - Lite RAM (altfor lav til å kjøre grafikk fint på nyeste spillene) 2 - Utdatert kort 3 - Og ikke minst altfor dårlig kort i forhold til de andre nye på markedet. 4 - i tillegg støtter den ike direct x 8 eller 9 bare 7!!!!!! God pris på denne vil da være 600kr.. ikke mer ikke mindre!!! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 64Mb GeForce2? Hmmm kan være det som koster... GeForce4 med 256Mb minne AKA Quadro4 ligger jo i rundt 5000 kr den dag i dag. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 64Mb GeForce2? Hmmm kan være det som koster...GeForce4 med 256Mb minne AKA Quadro4 ligger jo i rundt 5000 kr den dag i dag. jeg mener dette kortet var svindyrt å produsere, før ble det solgt for over 6000kr . Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Lurer på hvorfor de gidder å ha slike ting i sortimentet engang. Et GF2 kan godt være brukandes fortsatt, men ingen som har peiling på hardware vil kjøpe det til den prisen. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 God pris på denne vil da være 600kr.. ikke mer ikke mindre!!! du mener vel 200 ? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Tror den er så dyr pga at det er et gammelt kort som er "exprimentert på" for det var litt overkill stats, men så er det jo fremdeles "barE" Geforce2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 prisen er vel så dyr pga kortet er tatt ut av produksjon, komplett har sikkert ikke lyst til å selge med tap så derfor velge de heller å la det råtne på lageret. slik skjer også med f.eks cpuer, slik som p4 2,26 som ble tatt ut av produksjon, cpuen kostet vel rundt 3000kr mens 2,4 på det tidspunktet lå på 2200. Lenke til kommentar
taipan Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Dette blir som å dra frem en 5 år gammel DM fra Elkjøp, se på en annonse og kommentere at prisen er høy på en P2-300! Produktet er ikke tilgjengelig på Komplett's sider, hverken fra menyen eller via søk. Thorvald har vel bare lekt seg med url'en og funnet frem til en side som ikke er fjernet fra serveren. Kreativt, men dog ikke noe produkt man kan påstå Komplett fører lenger. // Taipan Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Dette blir som å dra frem en 5 år gammel DM fra Elkjøp, se på en annonse og kommentere at prisen er høy på en P2-300! Produktet er ikke tilgjengelig på Komplett's sider, hverken fra menyen eller via søk. Thorvald har vel bare lekt seg med url'en og funnet frem til en side som ikke er fjernet fra serveren. Kreativt, men dog ikke noe produkt man kan påstå Komplett fører lenger. // Taipan Hadde du tatt turen innom komplett sine sider forrige uke så hadde du sett at de solgte gf2 der. Men det er tatt bort nå, ganske smart egentlig. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Noen komentarer på denne? Har kommentarer til det meste jeg Og, hva skjer om man faktisk bestiller et eksemplar? Er veldig frista til å teste, men plutselig så klarer dem å levere ett.... Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 JO jeg sende en mail til komplett.no og de sa at den varen var ikke ute for salg(ute av dato). så jeg regner da med at dette kortet er fjernet snarest. det skulle trolig være en feil i deres system!!! men det ser ut som feilen blir rettet opp på Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Og, hva skjer om man faktisk bestiller et eksemplar? Er veldig frista til å teste, men plutselig så klarer dem å levere ett.... To ukers angrefrist? Koster deg porto tilbake, men utover det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå