Arve28 Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Hvordan klarer man å avinstallere fra win 8 nettbrett. Må si jeg sliter på 2. dagen med win 8. Er utrolig anderledes enn win 7 og Samsung sitt Android brett. Virker som Win 8 er laget for å bruke mus. For på nettbrettet er det ikke noe høyreklikk? Når jeg trykker på app ikonet som jeg vil slette så starter jo app'n. Linja nederst hvor det skal være en uninstall kommer ikke frem. Hvordan gjøres dette? Er det også mulig å legge appene i mapper slik at ikke startsiden på win 8 blir så utrolig lang. Er det mulig å koble en mus til Acer W510 nettbrettet? Endret 18. september 2013 av Arve28 Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Hvordan klarer man å avinstallere fra win 8 nettbrett. Må si jeg sliter på 2. dagen med win 8. Er utrolig anderledes enn win 7 og Samsung sitt Android brett. Virker som Win 8 er laget for å bruke mus. For på nettbrettet er det ikke noe høyreklikk? Når jeg trykker på app ikonet som jeg vil slette så starter jo app'n. Linja nederst hvor det skal være en uninstall kommer ikke frem. Hvordan gjøres dette? Er det også mulig å legge appene i mapper slik at ikke startsiden på win 8 blir så utrolig lang. Er det mulig å koble en mus til Acer W510 nettbrettet? Høyreklikk får man ved å trykke og holde inne. For å merke et ikon på startsiden trykker du på ikonet og drar nedover på Windows 8. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Hvordan klarer man å avinstallere fra win 8 nettbrett. Må si jeg sliter på 2. dagen med win 8. Er utrolig anderledes enn win 7 og Samsung sitt Android brett. Virker som Win 8 er laget for å bruke mus. For på nettbrettet er det ikke noe høyreklikk? Når jeg trykker på app ikonet som jeg vil slette så starter jo app'n. Linja nederst hvor det skal være en uninstall kommer ikke frem. Hvordan gjøres dette? Er det også mulig å legge appene i mapper slik at ikke startsiden på win 8 blir så utrolig lang. Er det mulig å koble en mus til Acer W510 nettbrettet? Her har du noen tips og et program som gjør Windows 8 til 7 veldig enkelt og fungerer flott. Du kan koble til mus fikk du ikke med overgang fra micro Usb til standard? Du kan også bruke blåtann mus. Her har du link til overgang Usb og programmet. http://www.24hshop.no/nb-NO/usbadapter-a-hunn-til-micro-b-hann-p-14922.aspx?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide http://m.dinside.no/910970/slik-blir-windows-8-som-windows-7 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Fjern alt du ikke bruker fra skjermen. Sveiper du nedenfra og opp kommer det opp en linje, der alle programmer står. (I windows 8.1 kommer du rett i alle programmer da) Hvis du flytter en app mellom to grupper kan du lage nye grupper, for å navngi dem må du zoome ut, trykke på gruppen å dra ned. Så kommer en linje nede på skjermen der navngi grupper står. :-D Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Fant denne greie siden for apps, virker å ha mye bedre utvalg en i selve "storen" i metro Norsk: http://windows.microsoft.com/nb-no/windows-8/apps?ocid=GA8_O_WOL_Hero_Home_Apps_Pos3_02#Cat=t1 Her har vi den amerikanske linken som virker å ha noe bedre utvalg: http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/apps?ocid=GA8_O_WOL_Hero_Home_Apps_Pos3_02#Cat=t1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Var det noen som fikk med seg Dells annonseringen i dag? Dell Venue 8 Pro ser herlig ut. Det skal ha uansett. Dell XPS 11 er også et meget interessant alternativ til ny bærbar. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan jeg bruke nettbank (DnB og sparebanken) på Surface (2) Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan jeg bruke nettbank (DnB og sparebanken) på Surface (2) Tror ikke du kan det på rt, men på pro kan du. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan jeg bruke nettbank (DnB og sparebanken) på Surface (2) Det funker vel i nettleseren? Slapt at de ikke har app. Min bank (Danske bank) har en som funker veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Ja, det er fullt mulig å logge inn i DNBs nettbank. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 http://blog.gsmarena.com/facebook-releases-official-app-for-windows-8-1/ endelig! Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Ja, det er fullt mulig å logge inn i DNBs nettbank. sikker på dette? er vel ikke java på RT oset? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Du kan logge på uten java. Da taster du den firesifrede kontofonkoden i stedet for den personlige koden. Endret 17. oktober 2013 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Du kan logge på uten java. Da taster du den firesifrede kontofonkoden i stedet for den personlige koden. bilde.png ai ai.. tenkte jeg ikke på. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Jeeei, liker at i Windows 8.1 kan jeg spille musikk i wimp å lyden til xboxen, som igjen er koblet til anlegget Endret 18. oktober 2013 av MoLvII Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 9. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Mottok Dell Venue 8 Pro i dag. Perfekt formfaktor for et 8" Windows-nettbrett. Meget fornøyd. Lenke til kommentar
valen Skrevet 9. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Gratulerer med dellen. Hva bruker du den til og hvordan er den i bruk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 9. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Takk. I dag har jeg først og fremst testet ut mulighetene. Men hovedbruken blir nok surfing, spill og video. Den er veldig rask og responsiv i bruk. Flott skjerm, tross oppløsningen på 1200x800. Lenke til kommentar
valen Skrevet 10. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2014 Kjøpte selv en Toshiba encore. Store forskjellen er en hdmi ut. Samt at den var meget rimelig. Jeg er veldig godt fornøyd. Liker å kjapt koble den til større skjerm. Eneste som trekker litt ned er et par kræsj første uka uten at jeg helt vet hvorfor. Liker Windows meget godt og mulighetene det gir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Sikkert et kjempekjøp, det også. De 8-tommerne som er ute på markedet nå er ganske like, så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå