Gå til innhold

W8/WindowsRT nettbrett - samletråd


Christian86

Anbefalte innlegg

Hvordan klarer man å avinstallere fra win 8 nettbrett. Må si jeg sliter på 2. dagen med win 8. Er utrolig anderledes enn win 7 og Samsung sitt Android brett.

 

Virker som Win 8 er laget for å bruke mus. For på nettbrettet er det ikke noe høyreklikk?

Når jeg trykker på app ikonet som jeg vil slette så starter jo app'n. Linja nederst hvor det skal være en uninstall kommer ikke frem.

 

Hvordan gjøres dette?

 

Er det også mulig å legge appene i mapper slik at ikke startsiden på win 8 blir så utrolig lang.

Er det mulig å koble en mus til Acer W510 nettbrettet?

Endret av Arve28
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan klarer man å avinstallere fra win 8 nettbrett. Må si jeg sliter på 2. dagen med win 8. Er utrolig anderledes enn win 7 og Samsung sitt Android brett.

 

Virker som Win 8 er laget for å bruke mus. For på nettbrettet er det ikke noe høyreklikk?

Når jeg trykker på app ikonet som jeg vil slette så starter jo app'n. Linja nederst hvor det skal være en uninstall kommer ikke frem.

 

Hvordan gjøres dette?

 

Er det også mulig å legge appene i mapper slik at ikke startsiden på win 8 blir så utrolig lang.

Er det mulig å koble en mus til Acer W510 nettbrettet?

Høyreklikk får man ved å trykke og holde inne.

For å merke et ikon på startsiden trykker du på ikonet og drar nedover på Windows 8.

Lenke til kommentar

Hvordan klarer man å avinstallere fra win 8 nettbrett. Må si jeg sliter på 2. dagen med win 8. Er utrolig anderledes enn win 7 og Samsung sitt Android brett.

 

Virker som Win 8 er laget for å bruke mus. For på nettbrettet er det ikke noe høyreklikk?

Når jeg trykker på app ikonet som jeg vil slette så starter jo app'n. Linja nederst hvor det skal være en uninstall kommer ikke frem.

 

Hvordan gjøres dette?

 

Er det også mulig å legge appene i mapper slik at ikke startsiden på win 8 blir så utrolig lang.

Er det mulig å koble en mus til Acer W510 nettbrettet?

 

Her har du noen tips og et program som gjør Windows 8 til 7 veldig enkelt og fungerer flott. Du kan koble til mus fikk du ikke med overgang fra micro Usb til standard? Du kan også bruke blåtann mus.

Her har du link til overgang Usb og programmet.

 

 

http://www.24hshop.no/nb-NO/usbadapter-a-hunn-til-micro-b-hann-p-14922.aspx?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide

 

http://m.dinside.no/910970/slik-blir-windows-8-som-windows-7

Lenke til kommentar

Fjern alt du ikke bruker fra skjermen. Sveiper du nedenfra og opp kommer det opp en linje, der alle programmer står. (I windows 8.1 kommer du rett i alle programmer da) Hvis du flytter en app mellom to grupper kan du lage nye grupper, for å navngi dem må du zoome ut, trykke på gruppen å dra ned. Så kommer en linje nede på skjermen der navngi grupper står. :-D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+32asd4f

Var det noen som fikk med seg Dells annonseringen i dag?

Dell Venue 8 Pro ser herlig ut. Det skal ha uansett.

Dell XPS 11 er også et meget interessant alternativ til ny bærbar.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+32asd4f

Takk. I dag har jeg først og fremst testet ut mulighetene.

Men hovedbruken blir nok surfing, spill og video.

Den er veldig rask og responsiv i bruk. Flott skjerm, tross oppløsningen på 1200x800.

Lenke til kommentar

Kjøpte selv en Toshiba encore. Store forskjellen er en hdmi ut. Samt at den var meget rimelig. Jeg er veldig godt fornøyd. Liker å kjapt koble den til større skjerm. Eneste som trekker litt ned er et par kræsj første uka uten at jeg helt vet hvorfor. Liker Windows meget godt og mulighetene det gir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...